Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum



 
IndeksPortalFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

Share | 
 

 Dziwna zaleznosc w sprzedazach

Go down 
AutorWiadomość
Baseball_Eagle
Nowy
avatar

Nick w grze : wpisz nick
Liczba postów : 3
Dołączył : 14/07/2014

PisanieTemat: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Pon Lip 14, 2014 11:04 am

Od razu przepraszam za brak polskich znakow w poscie I za to, ze komus moze sie wydac glupie to o co pytam, ale w koncu to offtopic...

nie gram na polskiej wersji howrse. gralam kiedys, teraz przenioslam sie - mam jedno konto na serwerze u.s. I miedzynarodowymm, ale jednak mam nadzieje ze nie dyskwalifikuje mnie to, tymbardziej ze to samo zauwazylam na polskim howrse.
do rzeczy: chodzi o to, ze... za cholere nie moge opchnac koni z wysokimi umiejetnosciami I GP. ostatnio chcialam sprzedac dwie klacze - jedna z gp 1368, druga z 1399, 80-pare gwiazdek doskonalosci, obie nie skonczyly jeszcze dwoch lat nawet. raz na aukcjach, pozniej na sprzedazach bezposrednich - nikt ich nie kupil. ceny byly moim zdaniem niskie, najpierw kilkaascie tys. eq, pozniej obnizylam do 10 i 8  tys. - brak chetnych. inne konie z wysokim potencjalem ktore sprzedawalam tez ledwo opchnelam, mimo ze mialy przedmioty z czarnego rynku.co ciekawe, konie z potencjalem 350 sa sprzedawane nawet I za ceny wyzsze, a ludzie je kupuja, mimo ze takie konie sie wlasciwie nie nadaja do niczego... jak myslicie, dlaczego tak moze byc? myslalam, ze chodzi o to, zeby konie byly dobre... moje nie sa czystej krwi coprawda, ale nie sa tez mieszankami 10 ras, zawsze max. 2, czy trzech.
wiem, ze to glupie pytanie, ale co ja poradze? chcialabym sie tylko dowiedziec, jaka moze byc przyczyna tego, ze ludzie kupuja slabe konie, i to za spore pieniadze czesto, a tych lepszych nie chca... czy wy tez macie take sytuacje, czy to moze tylko moich koni nikt ninie kupuje?
z gory dzieki, I tak jak mowilam, milo by bylo, gdyby nikt mnie nie wysmial albo nie zjechal za zasmiecanie(offtopu Very Happy), rozpisanie sie, czy zadawanie bezsensownych pytan Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Pon Lip 14, 2014 12:32 pm

Zły dział c:
http://www.zagroda-mgly.com/f34-pogawedki-o-howrse
Powrót do góry Go down
Lubelak
Administrator
avatar

Liczba postów : 2704
Dołączył : 18/01/2011

PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Pon Lip 14, 2014 12:59 pm

Przenoszę do odpowiedniego działu Smile

______________________________

Aby korzystać z Internetu potrzebny jest IP. IQ niestety nie ...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=494332
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Pon Lip 14, 2014 1:44 pm

Otóż słabe konie mają wiele zalet. M.in. pomagają w zdobywaniu rankingu, zapychają zawody, kwaterując się w OJ podwyższają ich prestiż oraz dają PD, mogą też stanowić zapłatę za CR.
Powrót do góry Go down
kim*
Jedną nogą w ZM
avatar

Nick w grze : kim*
Liczba postów : 557
Dołączył : 18/06/2013

PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Pon Lip 14, 2014 2:48 pm

Nil, nie. Ranking bardziej podskoczy od lepszych koni, tak samo jak prestiż ośrodka wiec to co mówisz jest zupełnie bez sensu.

Konie na pd kupuje sie za niskie ceny nie patrząc na um czy pg wiec to jest zupełnie co innego.

Do pchania zawodow również nie warto kupowac konia za kilkanaście tysiecy. Wystarczy najtańsza szkapa i ewentualnie lekki trening w ktorejs um zeby pchacz ładnie zawody widział.

~~~
Jedyne co mogłabym powiedzieć to to, że podczas promocji konie, szczególnie te wystawione za kupony, nie sprzedają sie bo ludzie wydają kupony na RO / WT czy inne tego typu rzeczy i malo kto konia za kupon kupi.
Tyle ode mnie, chociaz właściwie nie pomogłam autorce tematu w znalezieniu odpowiedzi na zadane pytanie.

______________________________

~~~
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=2980847
Baseball_Eagle
Nowy
avatar

Nick w grze : wpisz nick
Liczba postów : 3
Dołączył : 14/07/2014

PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Wto Lip 15, 2014 3:50 pm

Nil, rowniez nie do konca sie zgodze... tzn. ja tam sie do konca nie znam, dlatego pytam, aczkolwiek dla mnie konie z niskim gp I umiejetnosciami, to sa, ze tak powiem kolokwialnie 'zapychacze'. mozna je rejestrowac w zawodach, tylko jaki jest z tego zysk dla wlasciciela? jezeli do zawodow dolacza lepsze konie, to slaby prawie nie ma szans. wiec po co ktos mialby zapychac nimi zawody? zeby specjalnie dac wygrac lepszym koniom? troche bez sensu...
mozna je trzymac po to, zeby znajdywac pd, ale moim zdaniem, jesli ktos ma inne lepsze konie, ktore jest sens puszczac do zawodow, to to sie kompletnie nie oplaca... nie wiem, jestem juz jakis czas na howrse, mialam rozne konie, te slabe tez, jak kazdy. ale ja kompletnie dla nich jakiegos dobrego zastosowania w grze nie widze, po prostu nie wiem po co ludziom takie konie, skoro wychodowanie dobrych wcale az takim wyzwaniem nie jest Smile
moze rzeczywiscie macie racje, ze ludzie biora to co jest tanie, I na nic innego nie patrza... ale zeby niemal wszyscy naraz? juz kilkukrotnie zdarzylo mi sie na aukcjach widziec konie bez zadnych umiejetnosci I oolnie bez niczego za parenascie tysiecy I zdaje sie, ze niektore mialy jakichs kupcow...
konie startowe ludzie potrafia sprzedawac za kupony...
mi by nawet nie przyszlo do glowy sprzedawac ktoregos ze swoich koni za kupony, bo wtedy to juz tymbardziej bym sie ich nie pozbyla... zreszta nawiasem mowiac to za kupony to malo kto kupuje z tego co zauwazylam. ale tutaj to sie akurat nie dziwie, bo te oferty sa zazwyczaj slabe. nie mowiac juz o przypadkach, gdzie ktos ustawia jakies kosmiczne ceny. dla mnie wydac kilkanascie kuponow za konia to slaby interes, nawet jezeli to jednorozec Smile  
zalozylam temat, by sprawdzic czy moze ktos jest w stanie odpowiedziec I czy moze tez zauwazyl cos takiego...

aha, I przepraszam za zly dzial... dodalam nie tam gdzie trzeba zapewne przez nieuwage I nieobycie w istniejacych tu dzialach... choc przyznaje, troche srednio ze pomylilam glowny dzial z rozmowami o grze z offtopem, ale coz... Razz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Sro Lip 16, 2014 12:40 am

Baseball, tak, żeby dać wygrać lepszemu, np. temu, który jest aktualnie BLUPowany - on ma naliczone wygrane zawody, a dla hodowcy to zawsze kilka equus więcej z zawodów niż jakby zapisał jednego konia.
Powrót do góry Go down
kim*
Jedną nogą w ZM
avatar

Nick w grze : kim*
Liczba postów : 557
Dołączył : 18/06/2013

PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Sro Lip 16, 2014 2:02 am

Baseball_Eagle, jezeli chodzi o zapychanie zawodów to chyba mogę co nieco wyjasnić. Wiadomo wygrane zawody to większy BLUP, wyższe pg, um źrebaków - więc w hodowlach zwykle stara się aby blupowany koń miał chociażby kilka wygranych. W wygrywaniu można mu pomóc, dopisując do zawodów (w których on jest zarejestrowany) słabsze konie, pchacze. Jeżeli kilka osób z drużyny dopisze jednego, dwa swoje konie, "pchacze", to blupowany koń z pewnością wygra Wink

______________________________

~~~
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=2980847
Baseball_Eagle
Nowy
avatar

Nick w grze : wpisz nick
Liczba postów : 3
Dołączył : 14/07/2014

PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   Sro Lip 16, 2014 3:34 am

aaa, dobra, dzieki. juz zalapalam o co chodzi z tym zapychaniem Razz tylko ze tak jak pisalyscie, do tego wystarczy pierwszy lepszy kon, jak najtanszy. a ja jak widze na aukcjach powiedzmy konia za kilka tysiecy z gp max. 400i kilkoma ofertami, a pozniej na sprzedaze wypuszczam swojego w podobnej cenie, a z gp wyzszym o 1000, ktorym mozna sobie wygrywac zawody(przynajmniej te normalne, 'casualowe', ze tak powiem Very Happy) niemalze po kolei nikt nie bierze Razz
no coz, trudno. najwyzej ludzie maja rozne powody I potrzeby. niemniej dzieki za odpowiedzi Wink
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Dziwna zaleznosc w sprzedazach   

Powrót do góry Go down
 
Dziwna zaleznosc w sprzedazach
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: HOWRSE :: Pogawędki o Howrse-
Skocz do: