Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum



 
IndeksPortalFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

Share | 
 

 Dzikie konie

Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Dzikie konie   Pon Wrz 01, 2014 12:51 pm

Arrow Garść informacji ogólnych, jakie znajdziemy na profilu dzikiego konia:
Dzikie konie są niezwykle rzadkie i muszą być oswajane już od urodzenia zanim będzie je można właściwie wytrenować.
Może to być długi i trudny proces, ale kiedy już Ci się uda, wynagradzają Cię mnóstwem diamentów aż do wieku 80 lat!
Jeżeli oswoisz dzikiego konia jako jeden z najszybszych graczy, będzie miał wysoki potencjał genetyczny i szansę aby pojawić się w rankingu.

Arrow A teraz coś z bardziej praktycznego punktu widzenia- oswajanie:
- dziki koń trafia do właściciela w wieku 3 lat i można od razu rozpocząć oswajanie
- dzikiego konia można trenować, wysyłać na zawody dopiero po jego oswojeniu
- prędkość oswajania dzikiego jest zależna od.. ilości zasobów equus jego właściciela
- są dwie opcje oswajania: opcja darmowa (raz dziennie, która dodaje 3,18 do oswojenia, odbierająca energię dzikiemu) i opcja płatna (nielimitowane prośby o pomoc od innych graczy, pierwsza w ciągu dnia kosztuje 100 equus, cena każdej następnej podwaja się, czyli druga kosztuje 200 eq, trzecia 400 eq, czwarta 800 eq itd., opcja ta nie odbiera koniowi energii i dodaje 1 pkt. do oswojenia) 
- sami również możemy pomagać innym graczom w oswojeniu. Każdorazowa odpowiedź na pomoc dodaje naszemu dzikiemu koniowi umiejętności (nasz koń nie musi być jeszcze oswojony)
- podczas oswajania koń może odmówić wykonania jakiejś czynności. Odbiera mu wtedy 10% energii i czynność musimy powtórzyć
- im szybciej się go oswoi, tym wyżej znajdzie się w rankingu dla dzikich koni swojej rasy i będzie miał wyższy potencjał genetyczny (a tym samym więcej umiejętności)

Arrow Co jeszcze warto wiedzieć?
- pochodzą z różnych zakątków świata
- są nieśmiertelne, trafiają do właściciela wraz z Kamieniem Filozoficznym
- nie można ich kwaterować w ośrodku jeździeckim, posiadają Okrycie Hypnosa
- nie można ich rozmnażać, mimo, iż występują jako klacz i ogier
- płeć przy przydziale jest losowa i nie ma praktycznie na nic wpływu
- każdy dziki daje diament co około rok swojego życia, więc aby otrzymać diament trzeba je oporządzać(!) nie ma lekko Very Happy
- można im dawać przedmioty z Czarnego Rynku, jednakże nie ma możliwości zmiany ich maści i otoczenia
- można je swobodnie postarzać

Arrow Jak można było je zdobyć?
- podczas różnych promocji, np. w Bingo czy Kartach
- pojawiły się na sprzedażach bezpośrednich (każdy z nich kosztował 5 kuponów)
- legenda głosi, iż można je ciągle odnaleźć w Skrzyni Skarbów 
 
Arrow Alfabetyczny spis dzikich koni:
1. Abaco Barb

2. Brumby

3. Chincoteague

4. Garrano

5. Kaimanawa

6. Koń Banker

7. Koń Kundudo

8. Koń Lavradeiro

9. Koń Nangchen

10. Koń Przewalskiego

11. Koń z Cumberland Island

12. Koń z delty Dunaju

13. Koń z Namib

14. Koń z Shackleford Banks

15. Konik dulmeński

16. Konik polski

17. Kuc Ainos

18. Kuc Camargue

19. Kuc Dartmoor

20. Kuc Exmoor

21. Kuc Pottok

22. Kuc Sorraia

23. Kuc Welsh Mountain

24. Kuc z Sable Island

25. Misaki

26. Mustang Hiszpański
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Dzikie konie   Pon Wrz 01, 2014 1:06 pm

Moim ulubionym jest Banker (bo na incie wygrałam go zaraz pierwszego dnia trwania TTC). Oswoiłam go jako 793 osoba i miałam pocztę pełną wiadomości "Skąd masz Bankera" i głupich w stylu "Chce Bankera za Złote Jabłko". Ale konta z Bankerem już nie ma Sad
Powrót do góry Go down
 
Dzikie konie
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: POMOC :: Boskie konie-
Skocz do: