Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

 

 Mysza Mysi

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Aki
Przyjaciel Zagrody
Aki


Nick w grze : Akira.
Liczba postów : 1998
Dołączył : 05/05/2011

Mysza Mysi Empty
PisanieTemat: Mysza Mysi   Mysza Mysi I_icon_minipostNie Sty 22, 2012 11:34 am

Na jutro, na kółko plastyczne muszę namalować mysz. A tak dokładnie komiks. Jest tylko jeden problem - w ogóle nie znam się na anatomii tego zwierzęcia - czy moglibyście mi pomóc, coś podpowiedzieć? Byłabym wdzięczna Smile
Powrót do góry Go down
http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=1947323
stewardessa
Jedną nogą w ZM
stewardessa


Nick w grze : Messi.
Liczba postów : 587
Dołączył : 30/01/2012

Mysza Mysi Empty
PisanieTemat: Re: Mysza Mysi   Mysza Mysi I_icon_minipostCzw Mar 01, 2012 9:43 am

Hmmm miałam 2 razy myszki, wiec mogę opowiedzieć Very Happy

Głowa: mysz ma trochę podobną głowę do psa, tyle że zwężającą się ku końcowi. Uszy wyglądają trochę jak kółko na krótkim, grubym patyczku Very Happy nie wiem, jak to opisać. Oczywiście są wąsy, nos ma taki jak kot. Oczy całe carne guziczki Very Happy

Tułów: głowa względem tułowia jest osadzona dość nisko, potem jest dość duży garb, a potem znowu w dół Razz. Brzuch jest na tej samej wysokości, co "broda" która jest prawie na ziemi Very Happy.