Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

 

 PORADNIK BLUPowanie ???

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Hodowcaaa
Nowy
Hodowcaaa


Liczba postów : 6
Dołączył : 02/07/2012

PORADNIK BLUPowanie ??? Empty
PisanieTemat: PORADNIK BLUPowanie ???   PORADNIK BLUPowanie ??? I_icon_minipostPon Lip 02, 2012 8:59 am

CZY PLAN NA BLUPOWANIE TEN PONIŻSZY JEST PRAWIDŁOWY?JESTEM POCZĄTKUJĄCYM GRACZEM I CHCĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ.PRÓBOWAŁAM TEN PLAN NA MOIM KONIU ALE NIE BARDZO...CZY EW. KTOŚ POPRAWI BŁĘDY?JAK KTOŚ BY CHCIAŁ TO MOGĘ DAĆ COŚ Z RYNKU:
KONIK MORSKIX2
CZARNA ORCHIDEAX1
PROMIEŃ HELIOSAX1
DIAMENTX1
EQUUSX1344
Arab(wytrzymałość,prędkość,ujeżdżenie):

1.Krótkie przejażdżki kłusem - czyszczenie, 2.5h łąki, 1h kłus, karmienie(paszy tyle ile trzeba + 2.5kg zboża), rzepa,2.5h boks, 3x1h kłus, 1/2h kłus, głaskanie, woda, marchewka
2.Długie galopy - czyszczenie, 2.5h łąka, 1.5h galop,karmienie(+mieszanka,wedle uznania),rzepa, galop na ile wystarczy energii, głaskanie, woda, marchewka
Dlaczego galop ? Kłus zabiera mniej energii, ale lepiej chyba złapać punkty w wytrzymałość+galop niż samej wytrzymałości
3.Umiejętności "paskowe":
1.Wytrzymałość, prędkość--czyszczenie, 2.5h łąki, 1h treningu, karmienie(paszy tyle ile trzeba + 2.5kg zboża), 6h treningu(zostaje 2h15), teraz można dać rzepę i dotrenować, lub od razu umieścić konia w boksie, głaskanie, woda, marchew