Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

 

 Regulamin

Go down 
AutorWiadomość
Lubelak
Administrator
Lubelak


Liczba postów : 2810
Dołączył : 18/01/2011

Regulamin Empty
PisanieTemat: Regulamin   Regulamin I_icon_minipostPon Lis 26, 2012 3:22 pm

I. Słowo wstępu:

Poniższy regulamin jest oparty na zasadach netykiety i dobrego wychowania - powinieneś instynktownie wyczuwać, co jest dozwolone, a co nie. Ponad tymi suchymi regułami stoi zdrowy rozsądek, dlatego też nieznajomość regulaminu bądź słowa „nie widziałem punktu, który tego zabrania” nie stanowią żadnego wytłumaczenia.

II. Postanowienia ogólne:



1. Warunkiem uczestniczenia w rozmowach na Forum jest rejestracja, oznaczająca jednocześnie akceptację Regulaminu.
2. Uczestnictwo w forum jest dobrowolne i darmowe, tym samym każdy użytkownik zakładający konto potwierdza, że akceptuje i zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich punktów regulaminu.
3. Niedopuszczalne jest rejestrowanie się jednej osoby pod kilkoma pseudonimami (nickami). W przypadku stwierdzenia takiego zdarzenia dodatkowe konta zostaną usunięte.
4. Użytkownicy niezarejestrowani mogą przeglądać zasoby forum pod warunkiem przestrzegania praw autorskich.
5. Forum może być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem i ogólnie przyjętymi zasadami etyki. Niedopuszczalne jest zwłaszcza:

przesyłanie wiadomości zawierających: wyrażenia i treści powszechnie uznane za obraźliwe, wulgarne, niezgodne z dobrymi obyczajami lub nEtykietą,
wyrażanie i przekazywanie na Forum prywatnych i niecenzuralnych opinii pod adresem innych osób,
rozpowszechnianie na Forum prywatnej korespondencji bez zgody jej autora,
nieprzestrzeganie warunków licencji i prawa autorskiego w stosunku do reprodukowanego przez siebie materiału.

6. Naruszenie warunków zawartych w pkt. 5 spowoduje usunięcie przesłanej wiadomości przez Administratora lub Moderatora, a w szczególnych przypadkach wykluczenie z Forum użytkownika, który był nadawcą tej wiadomości.
7. Administrator ma prawo zablokować lub usunąć konto użytkownika Forum bez ostrzeżenia lub podania przyczyny, szczególnie jeśli:

na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy użytkownik nie korzystał z Forum,
pseudonim (nick) użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub budzi wyraźne skojarzenia z innymi użytkownikiem Forum,
użytkownik zarejestruje się pod więcej niż jednym nickiem,
użytkownik będzie wykorzystywał Forum do celów komercyjnych, a w szczególności do zamieszczania reklam bez zgody Administracji,
wypowiedzi użytkownika będą zawierały treści zagrażające poprawnemu funkcjonowaniu Forum,
działania użytkownika uprawniają do domniemania, że naruszają dobra osobiste innych użytkowników Forum lub są sprzeczne z dobrymi obyczajami.

8. Administracja Forum dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia jego prawidłowego działania oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących jego funkcjonowania.
9. Administratorzy i Moderatorzy Forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku/postu.
10. Uczestnik Forum publikuje swoje komentarze i opinie oraz pozostałe treści (w tym m.in. zdjęcia, linki i obrazy graficzne) wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administratorzy i Moderatorzy Forum nie ponoszą odpowiedzialności za:

jakiekolwiek szkody doznane przez użytkownika i inne osoby, spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem wiadomości,
treści i inną zawartość przesyłanych na Forum wiadomości (poza wiadomościami pisanymi przez nich),
przerwy w funkcjonowaniu Forum zaistniałe z przyczyn technicznych,
utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, systemu lub też innymi okolicznościami niezależnymi od serwisu.

11. Administracja ma prawo do zmiany formuły i do modyfikacji Forum.
12. Forum jest wyłączną własnością jego założycieli,  tym samym założyciele zastrzegają sobie prawo do mianowania  administratorów i moderatorów według własnego uznania.
13. Informacje dotyczące Administratorów, Moderatorów, Użytkowników i Przeglądających (takie jak numery IP, adresy e-mail, dane przeglądarek internetowych) są przechowywane przez Administrację Forum i w razie potrzeby będą udostępniane wymiarowi sprawiedliwości i organom ścigania.
14. Wszelkie próby nacisków na administrację w celu wymuszenia jakiejkolwiek decyzji będą karane banem.

III. Pisanie postów, zakładanie tematów:

1. Zabronione jest pisanie postów niewiele wnoszących do tematu, składających się z jednego lub kilku słów, samych emotikon etc.
2. Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem (tworzenie off-topiców).
3. Zabronione jest pisane postów w całości wielkimi literami, kolorem, zmienioną czcionką itp. Tego typu opcje można stosować jedynie w celu wyróżnienia części swojej wypowiedzi.
4. Tematy na forum to nie miejsce dla prywatnych dyskusji. Do kontaktu z konkretnym użytkownikiem służą Prywatne Wiadomości. (Poczta - Nowa wiadomość)
5. Zabronione jest dublowanie postów (pisanie nowego posta bezpośrednio pod swoją ostatnią wypowiedzią). Jeśli chcesz coś dodać - użyj opcji „edytuj”. Wyjątkiem są działy, w których tematy można aktualizować.
6. Zabronione jest zakładanie tematów z pytaniami, na które odpowiedzi można znaleźć w FAQ. (Regulamin --> FAQ)
7. Przed założeniem tematu warto jest upewnić się, czy ktoś nie założył wcześniej podobnego.

Tematy i posty niezgodne z regulaminem będą usuwane z forum. Długotrwałe łamanie powyższych zasad grozi blokadą konta.

IV. Podpis, Awatar:

1. W podpisie nie należy używać jaskrawych kolorów, które za bardzo rzucają się w oczy.
2. Maksymalny wymiar podpisu to 700 pikseli szerokości x 200 pikseli łącznie z tekstem.
3. Maksymalny wymiar avatara to 150 pikseli szerokości x 200 pikseli wysokości.
4. Zabrania się umieszczania treści w podpisie/awatarze treści rasistowskich, o podtekście seksualnym, co jest surowo zakazane na forum.

V. Shoutbox/Chatbox:

1. Na Chatboxie obowiązuje również obowiązuje ogólny regulamin forum.
2. Na Chatboxie zakazane jest nadmierne spamowanie wiadomościami, które nie wyrażają żadnej treści (np. wiadomości typu "fjldjldkjgs"). 
3. Zabronione jest wywoływanie niepotrzebnych kłótni, grożenie oraz wyzywanie innych użytkowników.
4. Chatbox nie służy do reklamowania blogów/forów. Jest od tego specjalny dział.
5. Nie należy używać kolorów rażących, gdyż utrudniają one normalne czytanie.

VI. Taryfikator ostrzeżeń:

Czym jest taryfikator ostrzeżeń?: Taryfikator ostrzeżeń mówi nam, za co możemy otrzymać ostrzeżenie i w jakiej ilości (tzw. procenty warna). Każdy warn wygasa po miesiącu, co zależy od dnia, kiedy został on otrzymany, chyba, że administrator/moderator orzeknie inaczej.

Przykład: Mam 80% warna. Miesiąc temu dostałem 20% za kłótnię na Chatboxie. Więc w tym dniu będę mieć 60%, gdyż ten warn zostanie usunięty.

Nadmierny spam w tematach i na czacie - 10% 
Kick na czacie - 10%
Zbyt częste odkopywanie starych tematów - 10% - 30%
Groźby - 20% - 40%
Brak reakcji na upomnienia - 20% - 40%
Wywoływanie zbędnych kłótni na Chatboxie - 20% - 50%, kolejna kłótnia- tygodniowy ban 
Używanie wulgaryzmów - 30% - 50%
Łamanie dowolnego punktu regulaminu forum - 30% - 60%
Multikonto: 100% na multi, 50% na pierwsze konto
Kradzież konta - 100% NIGDY NIE WYGASA!


UWAGA: Administrator/moderator może dać za przewinienie użytkownika inną wartość procentową niż w taryfikatorze ostrzeżeń (więcej lub mniej) w zależności od:
a. rangi przewinienia
b. powtarzalności przewinienia (np. dwa dni z rzędu użytkownik używa wulgaryzmów; drugi raz będzie dużo surowiej karany)
c. braku resocjalizacji po banie/warnie
d. rozpoczęcia zbędnej dyskusji o karze z administratorem/moderatorem 




Niniejszy regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie i w pozostałych przepisach szczegółowych. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich wprowadzenia.
Powrót do góry Go down
http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=494332
 
Regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin
» Regulamin gry
» REGULAMIN
» Regulamin
» Regulamin aukcji

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: ZAGRODA :: Regulamin-
Skocz do: