Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse! Wymień się pocztówką! Klik! Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik! |
|
| Marcowa Czarna Perła | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Anke5 Już coś wie
Nick w grze : Anke5 Liczba postów : 198 Dołączył : 04/03/2012
| Temat: Marcowa Czarna Perła Nie Lut 24, 2013 4:26 pm | |
| Właśnie kończę pracę na marcową przestrzeń twórczą. Zostały mi resztki tzn. zbroja która nie jest moją mocną stroną, ponieważ rzadko mi wychodzi metaliczny połysk... Tak, tak, wiem, że to pewnie banał jednak jest dla mnie kłopotliwy. No i jeszcze szczegóły na pysku min. oko, którego również nie cierpię, bo nigdy nie wyjdzie mi tak jakbym chciała. No cóż, nie będę się tu rozpisywała, wstawiam pracę: Macie jakieś uwagi, rady dla mojej pracy? Bo nie wiem co powinnam dopracować oprócz wyżej wymienionych rzeczy. Można powiedzieć, że jestem początkująca... Pozdrawiam, Anke5 ;D | |
| | | Turkawka Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Turkawka Liczba postów : 169 Dołączył : 21/02/2013
| Temat: Re: Marcowa Czarna Perła Nie Lut 24, 2013 4:36 pm | |
| Hmmm....to ja może zrobię tutorial metalicznego połysku? Te, Anke, a dorzuć temu koniowi łuski | |
| | | Anke5 Już coś wie
| Temat: Re: Marcowa Czarna Perła Nie Lut 24, 2013 4:52 pm | |
| Ciekawa propozycja XD Eh, wiem,że ten połysk to banał, jednak nie zawsze mi wychodzi, ale mam nadzieję, że coś z tego będzie Co ja piszę, musi wyjść Łuski? Hmm... Nie pomyślałam o tym. Jeśli znajdę czas to spróbuję coś wykombinować Kolejne wyzwanie, mam tylko nadzieję, że tablet nie odmówi posłuszeństwa xP Trochę mam zawalony tydzień, więc jeśli nie wyjdzie teraz to wyślę tę pracę kwietniu. (choć na początku miała być na luty xD ) | |
| | | ebonita Główny Grafik
Nick w grze : ebonita Liczba postów : 787 Dołączył : 03/10/2012
| Temat: Re: Marcowa Czarna Perła Pon Lut 25, 2013 1:15 am | |