Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse! Wymień się pocztówką! Klik! Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik! |
|
| Szukam fundacji która mi pomoże ! | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Van Nowy
Nick w grze : Cream Liczba postów : 10 Dołączył : 30/04/2013
| Temat: Szukam fundacji która mi pomoże ! Wto Kwi 30, 2013 11:21 am | |
| Jestem Van na howrse i szukam pomocy. Jestem początkująca i szukam fundacji która zapewni mi dobry start : ( Proszę o pomoc , więcej info w opisie | |
| | | Czekoladoowa W skromnych progach Zagrody
Nick w grze : Konik1a Liczba postów : 339 Dołączył : 10/04/2013
| Temat: Re: Szukam fundacji która mi pomoże ! Sro Maj 01, 2013 2:16 am | |
| | |
| | | ardnasak Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : ardnasak. Liczba postów : 671 Dołączył : 22/01/2012
| Temat: Re: Szukam fundacji która mi pomoże ! Sro Maj 01, 2013 2:54 am | |
| KLIK, zobacz tutaj, wypełnij formularz. WAŻNE do 1 maja... | |
| | | LadyArvena Administrator
Nick w grze : LadyArvena Liczba postów : 4123 Dołączył : 17/01/2011
| Temat: Re: Szukam fundacji która mi pomoże ! Sro Maj 01, 2013 5:42 am | |
| Ma 2 dni stażu, więc ta fundacja odpada Chyba że posiada klucz biznesowy. Jeśli nie masz klucza, to na razie poza pomocą słowną - jak zajmować się końmi, ile są warte, jak zdobywać kasę i kupony, jak BLUPować konie itp - nikt ci nie może pomagać rzeczowo. Dopiero od 10 dni stażu będziesz mieć dostęp do wymian, a handel końmi na bezpośrednich - od 30-stego dnia. Aukcje są chyba wcześniej (10? 20 dni?), ale to tylko ewentualnie mała pomoc z kasą | |
| | | Reita-chan Już coś wie
Nick w grze : Recai Liczba postów : 258 Dołączył : 27/01/2012
| Temat: Re: Szukam fundacji która mi pomoże ! Czw Maj 02, 2013 2:01 am | |