Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse! Wymień się pocztówką! Klik! Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik! |
|
| Problem z Gimpem 2 | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Impossible1 Już coś wie
Nick w grze : Impossible1 Liczba postów : 131 Dołączył : 07/03/2013
| | | | Alaya Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Alaya Liczba postów : 731 Dołączył : 09/07/2012
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Nie Lip 07, 2013 4:48 am | |
| To dobrze, wszystko jest w porządku - szachownica oznacza, że jest tam przezroczyste tło. Jeżeli Twoja szachownica wygląda w ten sposób: To oznacza to, że pod koniem nic nie ma, nie ma żadnego tła, czyli wszystko jest tak, jak ma być i możesz go wysłać do CP. | |
| | | Impossible1 Już coś wie
Nick w grze : Impossible1 Liczba postów : 131 Dołączył : 07/03/2013
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Nie Lip 07, 2013 9:05 am | |
| A jak graficy Owlientu zorientuja sie jakie tam są kolory ? Spróbuje, mam nadzieję że wszytko będzie dobrze, ale w poradniku Calvany przykładowy koń był biały i nie było na nim tej szachownicy . A i wysyłać z ramką, czy bez ? | |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Nie Lip 07, 2013 9:15 am | |
| Przezroczystość to nie biel przecież, tylko puste piksele. Maść wysyłasz z ramką. |
| | | Alaya Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Alaya Liczba postów : 731 Dołączył : 09/07/2012
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Nie Lip 07, 2013 10:54 am | |
| Przykładowy koń był biały, bo po zapisaniu szachownica zmienia się w kolor tła strony, na której jest obrazek. Możesz spróbować skopiować tego konia i wkleić go do gimpa - najprawdopodobniej biały kolor zmieni się w szachownicę. | |
| | | Nevarra ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Nevarra Liczba postów : 2774 Dołączył : 26/03/2011
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Nie Lip 07, 2013 11:56 am | |
| Wyobraź sobie, że warstwy masz jak zeszyt, w którym zamiast papierowych kartek masz kartki z przezroczystej folii - wtedy cokolwiek na takiej przezroczystej folii namalujesz i zapiszesz w png w zależności od strony na jakiej się potem znajdzie zdobędzie takie właśnie tło. Gimp pokazuje szarą szachownicę by ukazać właśnie tą przezroczystość. natomiast koń, w całości musi być pokryty kolorem na 100% (nie powinna przez niego prześwitywać na szachownica chyba że celowo zrobiłaś część półprzezroczystą) | |
| | | Impossible1 Już coś wie
Nick w grze : Impossible1 Liczba postów : 131 Dołączył : 07/03/2013
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Nie Lip 07, 2013 1:03 pm | |
| Ok, i tak termin w tym miesiącu minął, jedną mam w całości zrobioną, ale spróbuje wysłać w przyszłym miesiącu, inne wersje też mam | |
| | | Alaya Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Alaya Liczba postów : 731 Dołączył : 09/07/2012
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Pon Lip 08, 2013 8:47 am | |
| Może pokażesz w pracach ukończonych? ;D | |
| | | Impossible1 Już coś wie
Nick w grze : Impossible1 Liczba postów : 131 Dołączył : 07/03/2013
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Pon Lip 08, 2013 1:07 pm | |
| W tej chwili nie mam do głowy, może jak przyjadę 20 dziestego z wakacji A w ogóle jeszcze techniczne pytanie - czy Wy tez miedzy kolorami konia ( plamami ) tez dawaliście ścieżki, czy rysowaliście na żywca ? | |
| | | Kirara Uzależniony
Nick w grze : OJT (skrót) Liczba postów : 2239 Dołączył : 03/06/2012
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 Sro Gru 04, 2013 9:11 am | |
| Temat stary, więc zamykam. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Problem z Gimpem 2 | |
| |
| | | | Problem z Gimpem 2 | |
|
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|