Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

IndeksPortalSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

Petycja od hodowców dla kupujących

Go down 
+3
Kotersiow
Sakti
gorgie
7 posters
AutorWiadomość
gorgie
Nowy
gorgie

Liczba postów : 22

Petycja od hodowców dla kupujących Empty
PisanieTemat: Petycja od hodowców dla kupujących   Petycja od hodowców dla kupujących I_icon_minipostWto Sie 23, 2011 6:36 pm

Witam wszystkich czytających!
Jestem dopiero początkującym hodowcą, lecz chciałabym przemówić w imieniu wielu. Od jakiegoś czasu zaczynam zauważać, że wiele osób w ogóle nie zwraca uwagi na umiejętności wrodzone kupowanego konika. Co za tym stoi -mnoży się liczba 'hodowców", który rozmnażają konie już w wieku 2 lat i 6 miesięcy. Moim zdaniem to nie fair wobec hodowców, którzy męczą się z BLUPowaniem koni i dopiero następnie rozmnażaniem. To pochłania wiele pieniędzy, kuponów i czasu. I co na tym się zyskuję? nic, bo rzadko który kupujący zwraca uwagę na umiejętności wrodzone źrebaka tylko na PG. A to duży błąd, gdyż źrebaki mające rodziców z 100 BLUP łatwiej się trenuję i osiągają one większe umiejętności.
Dlatego proszę o kupowanie tylko takich źrebaków - popierajmy trudzących się hodowców.
A moją petycją jest to, by każdy konik urodzony z rodziców o BLUP=100, miał jakiś znaczek na sprzedażach coś podobnego jak gwiazdka dla koni czystej krwi czy róg dla jednorożców
Z góry dziękuję za przeczytanie:)
Powrót do góry Go down
Sakti
Raczkujący
Sakti

Liczba postów : 66