Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse! Wymień się pocztówką! Klik! Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik! |
|
| Ulotki | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
hanka1998 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : hanka1998 Liczba postów : 5814 Dołączył : 29/11/2011
| Temat: Ulotki Pon Cze 23, 2014 11:14 am | |
| Nie mam planów na większość wakacji, a pieniądze by się przydały. Na spełnienie marzeń potrzebuję około 400-500 polskich złotych. A że jestem człowiekiem leniwym i mam lekkie problemy z kręgosłupem, to nawet nie pchałam się na zbieranie owoców. Czy ktoś z Was ma doświadczenia w ulotkowym biznesie? U mnie w mieście raczej nie będzie problemu ze znalezieniem pracy, więc o to nawet się nie martwię. Ile można na tym zarobić? W internecie zdania są raczej podzielone i chciałabym zdobyć informacje od kogoś kompetentnego | |
| | | Lubelak Administrator
Liczba postów : 2816 Dołączył : 18/01/2011
| Temat: Re: Ulotki Pon Cze 23, 2014 3:42 pm | |
| Nie mam doświadczenia, ale: czy dostarczą ulotki na miejsce, czy masz trzymać paczki w domu. Zarabiaj, jak najbardziej, tylko ustal z nimi zasady. Jak nie zrozumiałe to tak: nie dasz rady dźwigać 25 kilo ulotek kilka kilometrów i rozdawać chodząc z nimi, zaplecze niech zapewnią. To takie na szybko. | |
| | | hanka1998 ZAGRODZIANIN
| Temat: Re: Ulotki Wto Cze 24, 2014 4:14 am | |
| E tam, skoro przez tyle lat noszę książki do szkoły, to i z 25 kg na plecach nie będę miała problemu | |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Ulotki Wto Cze 24, 2014 9:24 am | |
| Będziesz chodzić z ulotkami w nierzadko gorące dnie, potem jak niektórzy te ulotki wezmą, to co zobaczysz? Że leżą na ziemi albo w śmietniku. Chce ci się stać ileś godzin bez przerwy w upale? Weź sobie coś lżejszego - na problemy z kręgosłupem długie stanie raczej nie pomoże. Serio, weź jakąś lekką pracę, na której nawet możesz więcej zarobić - chociażby wyprowadzanie psa sąsiadki czy nawet opieka nad dziećmi, cokolwiek |
| | | Lubelak Administrator