Witajcie!
Kilka miesięcy temu pisaliśmy o naszym projekcie odświeżenia Ośrodka Jeździeckiego. Ponieważ sprawy nabierają tempa, teraz jest dobry czas, aby dać Wam trochę informacji na temat tego dużego projektu.
Dlaczego odświeżamy Ośrodek Jeździecki?Zauważyliśmy, że Ośrodek Jeździecki (OJ) nie ewoluowała od prawie 9 lat istnienia Howrse, podczas gdy reszta gry regularnie rozwijała się, mniej lub bardziej.
Gry online rozwijają się szybko, bardzo szybko i aby być całkowicie szczerym, Ośrodki Jeździeckie są nieco przestarzałe. OJ potrzebuje modernizacji!
Następnie pojawiło się pytanie: co możemy zrobić z OJ? Jak możemy uczynić je bardziej atrakcyjnym, dającym więcej zabawy i bardziej wymagającym? Dwa słowa: strategia i interakcja z graczami.
Chcemy aby Ośrodki Jeździeckie miały większą rolę w grze, aby nie były tylko elementem nałożonym na resztę i których wpływ na grę pozostaje na uboczu. Chcemy by strategia była jego sercem, a interakcje graczy narzędzie potrzebnym do dostania się na szczyt.
Jak możemy to zrobić?Główną osią projektu jest cykl produkcyjny. Zasadniczo, Wasz OJ może produkować lub zbierać niemal wszystkie zasoby niezbędne do jego rozwoju (jak boksy) i potrzeb konia (jak jedzenie, smakołyki i sprzęt).
Podstawową zasadą jest:
-> Zebrać podstawowy surowiec
-> Przekształcić go w produkt końcowy
-> Użyć produktu końcowego, aby poprawić OJ, zachować je na własny użytek lub sprzedać, aby zarobić Equus.
Aby dodać trochę wyzwania, każdy OJ ma specjalizować się poprzez wybór lokalizacji (las, plaża lub góry). Np. jeśli Wasz OJ znajduje się przy plaży, aby dostać drewno, będziecie musieli je kupić w sklepie.
Działania innych zawodników mogą mieć jakiś wpływ na Was. Na przykład: Wasz OJ jest w lesie. Możecie wykorzystać konie znajdujące się w Waszym OJ, aby wykonały misje dla Was (misje zastąpią lekcje), na przykład do zbierania drewna w lesie. W zamian właściciel konia dostanie pieniądze i koń otrzyma umiejętności. Z drewna, można zrobić
coś pożytecznego w swoim warsztacie, np. nowe boksy. Możecie również sprzedać nadmiar surowca na rynku i w ten sposób wpłynąć na cenę drewna, ponieważ wszystkie produkty zostaną wycenione w zależności od popytu i podaży (rzadsze i bardziej pożądane surowce będą droższe).
Jak mamy zamiar wprowadzić te funkcje?Jak możecie sobie wyobrazić, takie ogromne zmiany na już istniejącym obiekcie to nie jest bułka z masłem.Więc wszystko nie zmieni się online w w tym samym czasie. Z jednej strony, nie chcemy uciekać w przeciwnym kierunku. Z drugiej strony, uważamy, że może to być przydatne, gdyż nasi programiści i twórcy gry czasem muszą pospać.
Jest dość trudne powiedzieć dokładnie ile czasu to zajmie, ale już teraz możemy dać Wam ogólny szacunek: wprowadzanie zmian zajmie więcej niż sześć miesięcy, a my będziemy potrzebować kilka miesięcy przed ustawieniem cyklu produkcyjnego.
Jak będziemy się komunikować?Pierwszy krok będzie dostępny online na początku września i będzie oznaczać początek wszystkich kolejnych etapów.
Zaproponujemy specjalną stronę, która będzie dostępna w grze, aż prawie wszystkie nowe funkcje OJ będą zrobione.
Ta strona pokaże Wam:
- Nadchodzące funkcje w najbliższych aktualizacjach
- Przegląd funkcji nadchodzących w późniejszym okresie
Będzie możliwe omówienia ich na dedykowanym wątku na forum.
W międzyczasie, zaproponujemy Wam kilka artykułów na blogu na temat bardziej wrażliwych tematów (jak fuzję Equus prywatnych i rezerw OJ), ponieważ chcemy dać szczegółowe wyjaśnienia, aby Was nieco uspokoić.
A więc to jest to! Mamy nadzieję, że daliśmy Wam wystarczające wskazówki na temat tych zmian, abyście mogli przygotować się i przywitać nowe funkcje z przyjemnością, kiedy się pojawią!
Do zobaczenia wkrótce podczas wprowadzania pierwszego etapu zmian!
Maïté z francuskiego biura obsługi klienta