Bashees Nowy
Nick w grze : wpisz nick Liczba postów : 1 Dołączył : 06/11/2016
| Temat: Tissamarae Wto Lis 15, 2016 9:40 am | |
| T I S S A M A R A E Tissamarae jest odległą planetą w bezimiennym układzie gwiezdnym. Można ją nazwać prehistorycznym, lustrzanym odbiciem Ziemi. Tą samą nazwą został opisany superkontynent na którym toczy się rozgrywka fabularna. Użytkownicy wcielają się w prehistoryczne bestie - dinozaury. O F E R U J E M Y 1. System doświadczenia i poziomów, gdzie każdy kolejny poziom zwiększa umiejętności i potęgę postaci.
2. Szeroki wachlarz misji fabularnych i niefabularnych - umożliwia on bezproblemowe i przyjemne zdobywanie PD; Zostały one ułożone tak, aby jak najczęściej i najlepiej wynagradzać użytkownika; Misje są co jakiś czas aktualizowane i wciąż tworzymy nowe.
3. Statystyki, które odpowiadają za kilka aspektów jednocześnie. Walka - umiejętności ofensywne, obrona - umiejętności defensywne, przetrwanie - zwinność, zręczność, szybkość, kondycja - wytrzymałość, odporność na rozmaite wpływy natury, zwiększenie PŻ.
4. Antyczne drogi - odblokowywane po osiągnięciu 5 poziomu postaci. Każda antyczna droga odpowiada za umiejętności odpowiadające wojownikom, wywiadowcom, tropicielom i szamanom. Karhiago - Ścieżka wojowników. Posiada dwie gałęzie rozwoju, gdzie jedna odpowiada za zdolności ofensywne. druga zaś za defensywne. Havarri - Ścieżka wywiadowców. Posiada dwie gałęzie rozwoju, gdzie jedna odpowiada zdolności szpiegowskie, druga zwiadowcze. Azaris - Ścieżka tropicieli. Posiada dwie gałęzie rozwoju, gdzie jedna odpowiada za zdolności mięsożercy, a druga za zdolności roślinożercy. Shaakai - Ścieżka szamanów. Posiada dwie gałęzie rozwoju, gdzie jedna odpowiada za zdolności uzdrowiciela, a druga truciciela.
Umiejętności dzielą się na czynne - Te, które mogą być użyte raz dziennie, bądź też raz na tydzień - oraz bierne, które działają cały czas.
5. Zakładanie własnych stad - Każdy użytkownik ma możliwość założenia własnego stada, do czego będzie potrzebował minimum 2 innych osób. Tak, jak poza stadem nie ma potrzeby regularnego polowania, tak w nim użytkownicy dostają nowy obowiązek, jakim jest uzupełnianie spichlerza grupy. Stado ma możliwość przejęcia dowolnej ilości lokacji w wybranym terenie. Można o nie także walczyć z innymi grupami, odbierając im je. Alfa zakłada specjalny wątek z nazwą swojego ugrupowania, w którym to zawiera szczegółowe informacje charakteryzujące nowo powstałe stado. Co do tego użytkownicy mają wolną rękę - liczy się kreatywność! Przykładowo można wykreować specyficzne, przynależące tylko do tej grupy słowa opisujące różne rzeczy, własne rangi, wyznania, wierzenia, zasady, tradycje itp, itd... Zakładać stada i dołączać do nich mogą wszyscy roślinożercy, a także mali i średni wielkością mięsożercy.
6. Odzwierciedlenie rzeczywistości - Zależnie od przedziału wielkości, w jakim znajduje się gad, otrzymuje on inną - większą, bądź mniejszą - liczbę początkowych statystyk. Duzi mięsożercy są samotnikami, przez co nie mogą ani zakładać, ani dołączać do grup. Mogą oni jednak nieoficjalnie zająć daną lokację i bronić jej tak, jakby należała do nich. Dozwolone jest, by duzi mięsożercy łączyli się w pary (związane ze sobą seksualnie - partnerzy, bądź też nie - towarzysze, kompani, rodzeństwo).
7. Wolne miejsca na stanowisko MG - Wciąż poszukujemy Mistrzów Gry, którzy fascynują się narracją i mieliby chęć prowadzić ewentualne polowania, poszukiwania, a także walki i poboczne, jednoosobowe fabuły. L I N K ( http://www.tissamarae.wxv.pl/ ) | |
|