Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

 

 Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ???

Go down 
4 posters
AutorWiadomość
Kowusia
Raczkujący
Kowusia


Liczba postów : 55
Dołączył : 09/08/2011

Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? Empty
PisanieTemat: Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ???   Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? I_icon_minipostSob Gru 03, 2011 3:38 am

Witam!
Niedawno zakupiłam ogiera Luzytańskiego z 11* za całkiem fajną sumkę... Razz
Jak dla mnie nadaje sie on na GP
Chciałabym prosić kogoś o małą ropiskę jak to zrobić..
Jak BLUPować, trenować i podwyższac PG i um


Z góry dziękuję! What a Face
Powrót do góry Go down
http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=377964
Carinaly
Już coś wie
Carinaly


Liczba postów : 133
Dołączył : 06/03/2011

Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? Empty
PisanieTemat: Re: Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ???   Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? I_icon_minipostSob Gru 03, 2011 3:41 am

Co do +1.20...

Trening
8 miesięcy, +0,16PG

1. 2godz30min łąki
2. czyszczenie
3. 1 godzina zabaw
4. rzepa
5. 1 godzina łąki
6. 1 godzina zabaw
7. 2kg siana (1 kg dla kucy)
8. 6 godzin zabaw
9. głaskanie
10. marchewka
11. napój

10 miesięcy, +0,18PG

1. 2godz30min łąki
2. czyszczenie
3. 1 godzina zabaw
4. 5kg siana (3 kg dla kucy)
5. 1 godzina zabaw
6. rzepa
7. 7 godzin zabaw
8. głaskanie
9. marchewka
10. napój

1 rok, +0,18PG

1. 2godz30min łąki
2. czyszczenie
3. 1 godzina zabaw
4. rzepa
5. 8 godzina zabaw
6. głaskanie
7. marchewka
8.napój.

1 rok 2 miesięcy, +0,20PG

1. 1godz30min łąki
2. czyszczenie
3. 1 godzina zabaw
4. rzepa
5. 1 godzina zabaw
6. 3,5kg siana (2,5kg dla kucy)
7. 8 godzin zabaw
8. głaskanie
9. marchewka
10. napój

1 rok 4 miesięcy, +0,22PG

1. marchewka
2. czyszczenie
3. 1,5 godzina zabaw
4. rzepa
5. 1godzina zabaw
6. 6kg siana (4kg dla kucy)
7. 8,5 godzina zabaw
8. głaskanie
9. napój

1 rok 6 miesięcy, +0,26PG

Koń po tym treningu kładzie się spać koło godziny 24 z małą ilością energii (około 7%), ale wystarczającą na to by spokojnie przeżyć tę noc Wink

1. napój
2. 1 godzina zabaw
3. 9kg siana (6kg dla kucy)
4. 1 godzina zabaw
5. rzepa
6. 10 godzina zabaw
7. głaskanie
8. 1 godzina zabaw
9. marchewka
10. czyszczenie


Zappożyczone od jakiegoś gracza, bodajże autorstwa Calvany, ale ręki sobie za to uciąć nie dam. ; )
Powrót do góry Go down
Kowusia
Raczkujący
Kowusia


Liczba postów : 55
Dołączył : 09/08/2011

Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? Empty
PisanieTemat: Re: Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ???   Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? I_icon_minipostSob Gru 03, 2011 12:52 pm

Bardzo dziekuję.
Wiesz może jak BLUP-ować?
Powrót do góry Go down
http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=377964
Lubelak
Administrator
Lubelak


Liczba postów : 2816
Dołączył : 18/01/2011

Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? Empty
PisanieTemat: Re: Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ???   Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? I_icon_minipostSob Gru 03, 2011 1:22 pm

Proszę bardzo, TUTAJ jest przepis na BLUPowanie Smile
Przeszukaj Zagrodę, dział poradniki i pomoce oraz dział pytania.
Powrót do góry Go down
http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=494332
Eliana
Nowy
Eliana


Liczba postów : 12
Dołączył : 15/03/2012

Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? Empty
PisanieTemat: Re: Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ???   Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? I_icon_minipostSob Mar 17, 2012 3:44 am

Marząc o zajęciu wysokiej pozycji w Grand Prix, planowanie treningu trzeba zacząć jeszcze zanim urodzi się źrebię. Klacz, która ma wydać na świat championa musi mieć przed pokryciem podane Łzy Afrodyty, ponieważ one zwiększają o 50% umiejętności wrodzone źrebaka. Koń, który ma być przeznaczony do zawodów Grand Prix powinien być wałachem, ponieważ uzyskuje wtedy bonus do zawodów: wytrzymałość: +8, prędkość: +8, ujeżdżenie: +4. Jeśli urodziła się klaczka, można zmienić jej płeć przez użycie Pioruna Zeusa . Następnie między 2,5 a 6 rokiem życia ogiera należy go wykastrować.
Trening konia do zawodów Grand Prix wygląda zupełnie inaczej, niż ten hodowlany. Tutaj BLUP nie ma żadnego znaczenia. Z konia należy wycisnąć maksymalną ilość możliwych do zdobycia umiejętności i zapewnić mu maksymalną ilość najlepszych bonusów.

1. W wieku 6 miesięcy należy zakwaterować źrebaka do jak najlepszego ośrodka. Im lepszy OJ, tym więcej umiejętności będzie zdobywał koń podczas szkolenia z lekcji. Ponadto bonus ośrodka będzie miał wpływ na wynik zawodów.
2. W wieku 8 miesięcy, źrebakowi trzeba przydzielić towarzysza, który będzie dawał największy bonus do umiejętności ujeżdżenia podczas zawodów. Teraz można zabrać się za zabawy z towarzyszem, które podniosą konikowi PG o 1,20pkt.
3. W wieku 1 roku i 8 miesięcy można podać Zestaw Nyks . Do osiągnięcia 2 lat należy dawać maksymalny trening przez zabawę z towarzyszem.
4. W wieku 2 lat należy podać rumakowi Wodę Młodości . Od tej pory koń będzie postarzany o 1 miesiąc. W tym wieku również po raz pierwszy koń jest wysyłany na lekcje, które będą mu towarzyszyły teraz po każdym postarzeniu. Nie można o nich zapominać. Najpierw należy dać lekcję, a następnie maksymalnie wykorzystać energię pozostałą na zabawę z towarzyszem. Ten proces powtarza się, aż towarzysz przestanie dodawać już umiejętności dla konia, co będzie oznaczało, że rumak zdobył już 60 pkt. od swojego pupila.
Trening zaczyna się od zabaw z towarzyszem dlatego, ponieważ im młodszy koń, tym mniej energii zużywa na 1 godzinę zabaw i wcześniej można go ukończyć.
5. W wieku 3 lat należy wybrać specjalizację jeździecką, czyli w jakich zawodach koń będzie startował. Jeśli koń startuje do zawodów po raz pierwszy, określenie jego specjalizacji jest możliwe w okienku pod przejażdżkami. Zmian stylu jazdy u konia można dokonywać wielokrotnie do 5 roku życia. Tę czynność można wykonać pod ikonką plusika obok imienia rumaka w zakładce zmień profil.
6. W wieku 5 lat można konikowi podać już pierwszą chmurkę . Każda odmładza konia o 4 miesiące. Osoby posiadające Konto Pegaza mają możliwość zakupu Zestawu 20 Chmurek za 5 kuponów. Taki pakiet również podaje się już w wieku 5 lat. Nie oznacza to jednak, że koń nagle znów stanie się źrebakiem. Chmurki wydzielane są z tego pakietu pojedynczo. Jeśli koń nie będzie miał 5 lat, to kolejnej się nie poda, dopóki nie postarzy się rumaka.

Po wykorzystaniu 20 chmurek, znika pakiet, oraz opcja możliwości podania kolejnej, nawet osobno.
7. Gdy koń skończy zabawy z towarzyszem, dalszy trening jest dowolny. Należy wykorzystać trening podstawowy, przejażdżki oraz umiejętności, które dodają zawody. Należy pamiętać, że w dalszym ciągu, po każdym postarzeniu, najpierw należy wysyłać konia na lekcje. Dopiero pozostałą energię można wykorzystać na trening. Ilość wygranych zawodów nie ma tutaj znaczenia. Blup jest potrzebny do hodowli, a nie do Grand Prix.

Konia szkoli się do 25 roku życia. Dopiero po tym okresie można go po raz pierwszy wystawić do zawodów Grand Prix. Pozostaje tylko uzbroić konia w jak najlepsze bonusy.

Po obudzeniu towarzysza, daje on bonus ujeżdżenia do zawodów.
Bonusy ośrodka jeździeckiego
Bonus wynikający tylko z faktu zakwaterowania konia w ośrodku jeździeckim, jest zależny od prestiżu tej stajni.

Ponadto każdy zakwaterowany koń może znaleźć w swoim boksie:

czaprak (wytrzymałość +4, prędkość +4)
palcat (ujeżdżenie +Cool
beczułka tłuszczu (wytrzymałość +8, prędkość +Cool


Bonusowe rzeczy z Czarnego Rynku
Przedmiot Wytrzymałość Prędkość Ujeżdżenie Galop Kłus Skoki Uwagi

Krew
Meduzy +3 +4 +4 - - - Koń zmienia się w pegaza

Powiew
Eola - - - +9 +9 +9 -

Złote
Jabłko +5 +5 +5 +5 +5 +5 Umożliwia zmianę
maści konia

Konik
Morski - - +4 - - - -

Laury
Dafne - +6 +6 - - +6 -

Złote
Ostrogi +9 +9 +9 +9 +9 +9 -

Lonża
Boreasza - - +6 +8 +8 - -

Podkowy
Posejdona - +12 - - - - Raz założone nie da się zdjąć

Uzda
Posejdona +12 - +12 - - - Raz założona nie da się zdjąć

Siodło
Posejdona - - - +12 +12 +12 Raz założone nie da się zdjąć

Łuska
Posejdona +5 +5 +5 +5 +5 +5 Dostępna tylko, gdy koń ma założone podkowy, uzdę i siodło Posejdona

Żywioł
Wody +3 - - - - - Koń zyskuje maść Żywiołu Wody

Żywioł
Ognia - +3 - - - - Koń zyskuje maść Żywiołu Ognia

Żywioł
Ziemi - - +3 - - - Koń zyskuje maść Żywiołu Ziemi

Żywioł
Powietrza - - - - - +3 Koń zyskuje maść Żywiołu Powietrza

Żywioł
Metalu +3 +3 +3 +3 +3 +3 Koń zyskuje maść Żywiołu Metalu

Ponadto na Czarnym Rynku można zakupić Zestaw Bonusowy za cenę 2 kuponów lub 20 diamentów. W jego skład wchodzą: Powiew Eola , Laury Dafne , Złote Ostrogi , Konik Morski , Lonża Boreasza , Zwój Plutona i Fortuna Krezusa .

Zaczarowana Dynia zdobyta podczas promocji Halloweenowej umożliwia uzyskanie losowo maści: Nietoperza, Kościotrupa, Wampira, Dynii i Ducha.
Bonus maści nietoperza: koń dostaje bonus +5, do wszystkich umiejętności, przez dwa z trzech dni. Jednego z trzech dni dostaje karę -15.
Bonus maści wampira: przeciwnicy twojego konia w zawodach stracą 5 punktów.
Pozostałe maści nie mają wpływu na możliwość uzyskania lepszych wyników podczas zawodów.
Maść kościotrupa: morale konia jest świetne i wynosi 100% przez cały czas.
Maść dynii: za każdym razem, gdy koń ma urodziny, wygrywasz Equus równe stokrotności jego wieku.
Maść ducha: każdego dnia, twój koń może (ale nie musi) iść w odwiedziny do Ow i innych koni. Nie możesz wykonywać z nim żadnych akcji, aż wróci kolejnego dnia, przynosząc upominki.

Bonus koni specjalnych
Falabella - Gracze posiadający Falabellę mają szansa 1 na 100, że otrzymają bonus rejestrując jednego ze swych koni w zawodach. Gracze posiadający 2 Falabelle, mają szansę 2 na 100 i tak dalej... Bonus działa przez 4 dni życia konia i nie może się kumulować.
To jaki bonus dostanie koń od Falabelli, jest zależne od zawodów w jakich bierze udział:

Wyścigi galopem - prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, galop: +9
Wyścigi kłusem - prędkość: +8, ujeżdżenie: +7, kłus: +9
Skoki - prędkość: +7, ujeżdżenie: +8, skoki: +9
Ujeżdżenie - ujeżdżenie: +9, galop: +7, kłus: +8
Bieg przełajowy - wytrzymałość: +9, ujeżdżenie: +8, skoki: +7


Cytat podany z
howrsewiki.pl
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? Empty
PisanieTemat: Re: Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ???   Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ??? I_icon_minipost

Powrót do góry Go down
 
Jak BLUPować i powiekszyć PG 1.20 ???
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: ARCHIWUM :: Archiwum-
Skocz do: