Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

 

 Trening GP - dokładny opis

Go down 
AutorWiadomość
Go??
Gość
Anonymous



Trening GP - dokładny opis Empty
PisanieTemat: Trening GP - dokładny opis   Trening GP - dokładny opis I_icon_minipostPon Gru 26, 2011 6:43 am

Hej, potrzebuję dokładnego opisu na trening konia na GP. Chodzi o to, jak dobrze zaplanować dzień i jak najszybciej wytrenować konia. Mógłby mi ktoś zrobić dokładny opis? (chodzi np. 1r 8 mies.: czyszczenie, marchew...(tak do ukończenia przejażdżek)). Za najlepszą instrukcję dam gratulacje na howrse i mały prezent Smile Piszcie tu albo na nick Kiccia na howrse Very Happy. Planów potrzebuję na luzytany i araby. Trening GP - dokładny opis 2184292159
Powrót do góry Go down
Go??
Gość
Anonymous



Trening GP - dokładny opis Empty
PisanieTemat: Re: Trening GP - dokładny opis   Trening GP - dokładny opis I_icon_minipostPon Gru 26, 2011 6:46 am

Nie ma znaczenia jaka to rasa i nie da się napisać tak dokładnego planu, bo są zależności takie jak wielkość łąk i ich czystość, zużycie energii w zawodach, oraz karmienie. Napisz do mnie to ci wytrenuje konia.
Powrót do góry Go down
Go??
Gość
Anonymous



Trening GP - dokładny opis Empty
PisanieTemat: Re: Trening GP - dokładny opis   Trening GP - dokładny opis I_icon_minipostPon Gru 26, 2011 6:51 am

Ale ja właśnie chcę sama wytrenować. Smile I załóżmy, że ośrodek jest bardzo dobry (marchewki, 100% boksu i łąk)
Powrót do góry Go down
Guzik
Przyjaciel Zagrody
Guzik


Nick w grze : guzikova :D
Liczba postów : 838
Dołączył : 13/12/2011

Trening GP - dokładny opis Empty
PisanieTemat: Re: Trening GP - dokładny opis   Trening GP - dokładny opis I_icon_minipostPon Gru 26, 2011 9:12 am

Sama o to pytałam i nie dostałam dokładnej odpowiedzi, więc kierowałam się info podanymi na forum wcześniej. Tutaj zacytuję Sweet Rabbit z tego co Ci będzie potrzebne:
Sweet Rabbit napisał:
Wymagania:
:Arrow: Koń musi być trenowany od najmłodszych jego lat
:Arrow: Koń musi mieć wrodzone umiejętności na poziomie 100 lub wyższych - zapewnią to dobre konie oraz Łzy Afrodyty
:Arrow: Koń musi mieć dużo gwiazdek doskonałości, aby umiejętności się szybko nie pogrubiły - inaczej do pogrubionych już umiejętności, nic się nie będzie dodawać
:Arrow: Koń musi mieć dobrego towarzysza, który po 20 miesiącach do 25 lat będzie dodawał umiejętności jak np. wiewiórka, kangur czy kot

A tutaj przydatne rzeczy:
:Arrow: Gwiazda Nyks :Like a Star @ heaven: Koń będzie wstawać o 6.00, czyli będzie miał 2 godziny więcej do robienia akcji niż jego rówieśnicy
:Arrow: Kamień Filozoficzny :Like a Star @ heaven: Przy dłuższych treningach koniu zostaje mniej energii i może on umrzeć
:Arrow: Woda Młodości :Like a Star @ heaven: Koń szybciej ukończy trening, gdy będzie się postarzał o 1 miesiąc, niż 2
:Arrow: Chmurki :Like a Star @ heaven: Możliwość przeżycia 4 miesięcy od nowa... Czyli inaczej polecenie w przeszłość również pomoże koniu
:Arrow: Klepsydra Kronosa :Like a Star @ heaven: 2 razy szybciej ukończ trening i miej więcej czasu na zabawy
:Arrow: Muśnięcie Filotes :Like a Star @ heaven: Dodatkowe głaskanie to dodatkowa energia

Co powinien spełniać właściciel?:
:Arrow: Umiejętność podnoszenia PG o 1,2
:Arrow: Rozsądny plan treningu
:Arrow: Chmurki w zapasach
:Arrow: Rzepy w zapasach i mieszanki

Najlepszy ośrodek powinien mieć..:
:Arrow: Marchewki
:Arrow: Duże łąki
:Arrow: Lekcje dodające dużo umiejętności

+ ewentualnie:
:Arrow: Prysznic
:Arrow: Mieszanki zdrowotne
:Arrow: Ekwipunek na czarną godzinę

Koń musi iść zawsze spać z:
Arrow Energią na poziomie 20 lub wyższym, by mógł się obudzić z +90
Arrow Zdrowiem powyżej 40, bo zdrowie może zaszkodzić enegii
Arrow Maralami na jak najwyższym poziomie, wtedy dobrze będzie i z energią, i ze zdrowiem
Arrow W boksie lub na łące, zależnie od temperatury, no chyba że jest wyposażony w derkę którą można znaleźć umieszczając konia na łące bądź w boksie

Koniowi sprzyjają również inne rzeczy z Czarnego Rynku dodające bonusów, jak np. Konik Morski czy Złote Ostrogi. Pamiętaj również o tym, że tym więcej koń ma umiejętności, tym więcej energii zabiera lekcja!
I zacytuję również Arvenkę z tematu, w którym pytała o to Sweet Rabbit:
LadyArvena napisał:
Wskazówki ogólne:
Po pierwsze dorzuć WM - dwa razy więcej lekcji będzie mógł wziąć. Mogę co nawet jedną skombinować jak nie masz Wink
Po drugie jak najszybciej daj OM (nyx), żebyś mogła lecieć z treningiem. Najlepsze PG co dzień się zwiększa więc musisz tego konia zacząć szybko trenować i wysyłać na GP, bo za tydzień, dwa już nie będzie taki dobry...
Po trzecie - wykastruj jak tylko będziesz mogła - to dodatkowe um.
Trzymaj cały czas w OJ z prysznicem i marchewkami

Dzień konia:
- wyczyść, żeby miał 100% morale
- coś co zabiera ok 20% energii (np. 2 godz ujeżdżania)
- jedzenie: siana o jeden więcej niż potrzebuje, owsa 3kg (nigdy nie będzie i tak gruba, przy takim wysiłku Wink ). Dlaczego teraz, gdy ma tyle energii? Jedzenie daje tym więcej bonusowej energii im więcej ma koń aktualnie. Przykład: jak ma 80% dostanie 16. Jak ma 2% dostanie 4
- lekcja (codziennie!)
- zabawy/trening do zera energii. Zauważyłam coś takiego, że czym starszay koń, tym więcej zabawy zabierają mu energii.... Nie mówię tu o tym, że już tyle się wybawił, bo to wiadomo. Jak już kończą się lekcje to dużo zżera. Ale dla testów wzięłam PIERWSZĄ zabawę na um dla konia po 20 i zeżarło mu kawał energii. Więc zabawy robimy z w miarę młodym koniem. (szkoda, że wcześniej nie doczytałam, mogłam ci psa podrzucić i szybciej byś te 60um miała)
Czyli tu trochę zabaw, trochę treningów, trochę przejażdżek (na BLUP byłyby krótkie kłusem ale tu i tak wszystko musisz wytrenować na maksa), trochę zawodów (na BLUP byłyby wyścigi). Jeżeli zostało ci 5 energii to dotrenuj ujeżdżanie
- dochodzisz do zera energii. Do maks 18, więc mam nadzieję, że nie same zawody wcześniej robiłaś
- głaskanie (głaskanie przy zerze energii daje jej dużo. A jeślibyś głaskała wcześniej, jak miałaś jej dużo to dałoby ci grosze)
- woda
- marchew. Teraz powinnaś mieć 20 energii
- rzepa
- przejażdżka kłusem na dwie godziny
- spać. Jak mniej niż 10 stopni to w boksie, jak więcej - na łące
- musisz kłaść maksymalnie o 22!


Co do treningu, tego po jedzeniu, a przed głaskaniem:
I ETAP:
jak jeszcze nie ma jeszcze możliwości treningu (bo za młody), to bierz lekcje, zabawy i krótkie przejażdżki kłusem
II ETAP:
jak ma już możliwość treningów, to lekcja, potem zabawy i treningi.
III ETAP
Jak masz już z pół pasków treningowych to: lekcje, zabawy, trochę przejażdżek
IV ETAP
jak już trochę tych przejażdżek porobiłaś (u mnie to kwestia wyczucia Wink ): lekcje, zabawy, zawody (do 16), przejażdżki/trening. I tak do końca. Jak coś przestaje ci dodawać um, robisz inny trening/przejażdżkę/zawody

Chmurki daj przed 25. Najlepiej całe 20 sztuk - dzięki temu masz kawał dodatkowych lekcji. Na GP zaczynasz wysyłać jakoś na 23 lata (po zjedzeniu chmurek liczę)
Koń ZAWSZE musi mieć 20 energii jak kładzie się spać. Jak przypadkiem ma 19 dodaj pół godziny łąki i trzymaj kciuki, żeby się nie zrobił za gruby.

Które treningi pierwsze? Które przejażdżki? Które zawody?
Różnie ludzie robią... Ja bym się skupiła na tych związanych z BLUPEM, ale że i tak musisz wszystkie mieć zaliczone... Więc treningi dowolna kolejność (tylko ujeżdżanie zostaw sobie na ten poranek, przed jedzeniem). Przejażdżki:
- krótki kłus (prędkość, ujeżdżanie, kłus)
- długi kłus (wytrzymałość ujeżdżanie kłus)
- krótki galop (prędkość ujeżdżanie, galop)
- długi galop (wytrzymałość ujeżdżanie galop)
- krótki stok (prędkość ujeżdżanie skoki)
- długi stok (wytrzymałość ujeżdżanie skoki)
Wszystko daje ujeżdżanie. Więc nim jakiekolwiek przejażdżki zrobisz - zaliczysz. jak widzisz - w krótkich przejażdżkach zawsze trenujesz prędkość, w długich wytrzymałość.
Jak dla mnie, dobrze będzie zrobić krótkie kłusem, a pozostałe dwie grupy to długie (minimum 1,5 godz). Czyli:
- krótki kłus (prędkość, ujeżdżanie, kłus)
- długi galop (wytrzymałość ujeżdżanie galop)
- długi stok (wytrzymałość ujeżdżanie skoki)
Ale jakiekolwiek wybierzesz, to i tak zdążysz wszystko pogrubić, dzięki WM Wink

Zawody:
- wyścigi galopem i kłusem (dwa dziennie)
- biegi przełajowe (trzy dziennie)
Na jeden dzień wybieraj tylko jeden rodzaj. Jak zaczniesz mieszać, albo zrobisz więcej to zabraknie ci dnia, a zostanie sporo energii, która się zmarnuje Wink A tak zrobisz te zawody i reszta energii zdąży sie zużyć na treningi/przejażdżki

Tyle z mojej strony Smile Jak znajdzie się ktoś, kto dorzuci jeszcze info co najlepiej w kolejności trenować to dobrze by było. Bo u mnie trochę to ogólnie, ja już intuicyjnie wyczuwam u siebie, kiedy mam zacząć przejażdżki, a kiedy zawody. No i ja się głównie na BLUP u siebie skupiam, na um rzadko - czasem jakieś konie z lekcjami i zabawami dla zabawy potrenuję, ale cały trening na max już dawno... Co mi z fonatanny jak do pierwszej trójki w GP nie mogę się wbić Wink Odpuściłam sobie i zajęłam się normalną hodowlą.
Cytat Arveny był z tematu o treningu luzytana do GP. To tyle z mojej strony ^^
Powrót do góry Go down
http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=147468
Sponsored content





Trening GP - dokładny opis Empty
PisanieTemat: Re: Trening GP - dokładny opis   Trening GP - dokładny opis I_icon_minipost

Powrót do góry Go down
 
Trening GP - dokładny opis
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Trening
» Trening koni!
» Trening
» Trening do GP.
» TRENING do GP

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: ARCHIWUM :: Archiwum-
Skocz do: