Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse! Wymień się pocztówką! Klik! Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik! |
|
| Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" | |
|
+9archalowa Sabula asiiix EveDallas Philipek Nevarra Kuciap Linea2010 Sweet Rabbit 13 posters | Autor | Wiadomość |
---|
Sweet Rabbit ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Rabbitek Liczba postów : 1911 Dołączył : 04/11/2011
| Temat: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Sro Sty 04, 2012 11:22 am | |
| Tak więc zrobiłam to zadanie u trzech źrebaczków - jeden z nich nie wyhodowany przeze mnie, ale sobie chciałam. No i mi nie zalicza :\
Korzystałam z tej instrukcji. Tam po fotach wszystko się zgadza. Robiłam to samo u Robina, Demi i Cristin. Jak mi się podziało z 30 min zabaw, to nadrabiałam kiedy indziej i mi wszystko powychodziło. No i się nie zalicza, a ja chcę mieć to dokonanie z głowy.
Trzeba czekać czy co? Może zalogować jeszcze raz? Czy po prostu spróbować z innymi cobami? | |
| | | Linea2010 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Linea2010 Liczba postów : 745 Dołączył : 31/10/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Sro Sty 04, 2012 11:58 am | |
| Muszą być wyhodowane przez ciebie, na pewno są? Jak chcesz to ci mogę spróbować to zrobić na współdzieleniu, mi się za każdym razem udawało xD | |
| | | Sweet Rabbit ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Rabbitek Liczba postów : 1911 Dołączył : 04/11/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Sro Sty 04, 2012 12:10 pm | |
| Demi i Robin - moja hodowla, mój przyrostek mają. Cristin nie moja. Ale w końcu te dwa cobiki to chyba są moje? | |
| | | Linea2010 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Linea2010 Liczba postów : 745 Dołączył : 31/10/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Sro Sty 04, 2012 12:12 pm | |
| Hmm... A ile mieli PG zanim im dodałaś? Zanotowałaś to? | |
| | | Kuciap Już coś wie
Liczba postów : 141 Dołączył : 22/08/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Sro Sty 04, 2012 12:46 pm | |
| Może ciut poza tematem, ale... ludzie, dajcie sobie w końcu spokój z tą poronioną instrukcją podnoszenia PG, która nie wiadomo czemu się tak rozprzestrzeniła i jest wszędzie powielana! Sorki za słowa, ale krew mnie już czasem zalewa, jak widzę po raz kolejny tą jakże "wspaniałą" poradę Są tam popełniane tak oczywiste błędy, że nic dziwnego, że "koń po tym treningu kładzie się spać koło godziny 24 z małą ilością energii". A potem niedoświadczeni gracze idą zgodnie z tą instrukcją i się uczą... jak wykańczać źrebaki Dotąd podnosiłem PG u kilkunastu źrebaków, więcej nie miałem - u koni, kucy i osłów - i jakoś moje zawsze zdążają spokojnie z czasem, energią, a nawet potrafił zostać zapas. Trzeba tylko umiejętnie wyliczyć, kiedy dać łąkę, kiedy napoić, kiedy marchewkę, kiedy pogłaskać... tak żeby np. z karmienia czy głaskania wyciągać max bonusowej energii. Dla osiołków nawet kiedyś tu wstawiałem , dla przykładu: http://www.zagroda-mgly.com/t39-wychowanie-zrebaka-czyli-dodatkowe-12-pg#13950. Innych nie kopiowałem, więc na ten moment nie podam przykładowych dla koni/kucy. Choć może taka jedna, mała podpowiedź - łąki powinny mieć niską żyzność, jak najniższą. Wbrew pozorom i wbrew temu, że OJ czerpią prestiż z jak najżyźniejszych łąk... | |
| | | Nevarra ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Nevarra Liczba postów : 2774 Dołączył : 26/03/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Czw Sty 05, 2012 2:05 am | |
| U mnie źrebaki kończą zabawy z podniesionym pg o 1.2, z energią około 20-22 o 23:30. A następnego dnia 99% z nich nie jest w żaden sposób przekarmionych. | |
| | | Linea2010 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Linea2010 Liczba postów : 745 Dołączył : 31/10/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Czw Sty 05, 2012 3:10 am | |
| Ja tam używam planu Calvany - działa pięknie. A poza tym to DA się podnieść o więcej niż 1.2 PG xD | |
| | | Sweet Rabbit ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Rabbitek Liczba postów : 1911 Dołączył : 04/11/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Czw Sty 05, 2012 10:04 am | |
| Ale to jest strona Calvany pewnie - pewnie też jej poradnik. I nie działa ;( Jeśli z Cleo nie pójdzie to nie wiem co zrobię... | |
| | | Philipek ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Philipek Liczba postów : 3748 Dołączył : 06/08/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Czw Sty 05, 2012 10:40 am | |
| A jakich dałaś towarzyszy ? Najlepsze są psy,smoki,gryfy itp. Kozy i małpy są bardzo marne. Spróbuj może z tą recepturą. Jest to sprawdzone,ja stosuję go przy każdym koniu i jestem pewna,że wszystko jest jak w największym porządku. Dodatkowo jest na tyle fajny,że jeśli popełni się drobniutki błąd to zawsze można go jakoś podciągnąć. 8 miesięcy: 1.5 h pastwiska // czyszczenie // 7 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // głaskanie // pojenie // marchewka // 1.5 h pastwiska 10 miesięcy: 1.5 h pastwiska // czyszczenie / 1 h zabawy // 1 h pastwiska // 1 h zabawy // rzepa // karmienie* // 7 h zabawy // głaskanie // marchewka *dokładnie tyle ile koń potrzebuje na ten dzień 1 rok: 1.5 h pastwiska // czyszczenie // 8 h zabawy // marchewka // pojenie // 1 h zabawy // głaskanie // rzepa // 1.5 h pastwiska // 0.5 h zabawy 1 rok 2 miesiące: 1.5 h pastwiska // czyszczenie // 1 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // pojenie // karmienie* / 8 h zabawy // głaskanie // marchewka *dokładnie tyle ile koń potrzebuje na ten dzień 1 rok 4 miesiące: 0.5 h pastwiska // czyszczenie // 1 h zabawy // karmienie* // 9 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // głaskanie // marchewka // pojenie *dokładnie tyle ile koń potrzebuje na ten dzień 1 rok 6 miesięcy: czyszczenie // 1 h zabawy // pojenie // 1 h zabawy // marchewka // 1 h zabawy // karmienie 9kg // 9 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // głaskanie | |
| | | EveDallas Moderator
Nick w grze : EveDallas Liczba postów : 4676 Dołączył : 22/11/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Czw Sty 05, 2012 10:52 am | |
| ja sobie obliczyłam po takiemu: pół godziny zabaw to 0,01 PG. Czyli 0,1 to będzie 5 h zabaw. czyli razy 12 - 60. No. Skoro PG można podnosić 6 razy - po 10 godzin dziennie. Trudne. Ale jak dałam MF jednemu, prawie się udało, miesiąc pominęłam głupia ja;) | |
| | | Kuciap Już coś wie
Liczba postów : 141 Dołączył : 22/08/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Czw Sty 05, 2012 11:59 am | |
| - Linea2010 napisał:
- A poza tym to DA się podnieść o więcej niż 1.2 PG xD
A to pierwsze słyszę - czasem jak zostaje mi czas i energia, to nawet celowo sprawdzam... i jakoś PG nie jest już dodawany po osiągnięciu 1,2 bonusu ;] - Koniara54 napisał:
- A jakich dałaś towarzyszy ? Najlepsze są psy,smoki,gryfy itp. Kozy i małpy są bardzo marne.
Przy podnoszeniu potencjału towarzysz nie ma znaczenia, zawsze dodaje tyle samo. Dopiero na późniejszym etapie jego bonusy są zróżnicowane. - EveDallas napisał:
- ja sobie obliczyłam po takiemu: pół godziny zabaw to 0,01 PG. Czyli 0,1 to będzie 5 h zabaw. czyli razy 12 - 60. No. Skoro PG można podnosić 6 razy - po 10 godzin dziennie. Trudne. Ale jak dałam MF jednemu, prawie się udało, miesiąc pominęłam głupia ja;)
Trochę źle liczysz. Z każdym dwu-miesiącem życia konia zabawy podczas podnoszenia PG zabierają coraz mniej energii (odwrotnie, niż później). Także z każdym kolejnym podnosi się o coraz więcej. Takie małe wytłumaczenie, dlaczego łąki powinny być jak najmniej żyzne. Chyba, że jest tu jakiś błąd w moim rozumowaniu, to niech ktoś mnie z niego wyprowadzi ;] Żyzność łąk nie wpływa ani na morale konia, ani na +energię podczas karmienia. Są to wartości stałe - no oczywiście poza zależnością bonusu do energii od obecnie posiadanej przez konika. Wpływa za to na ilość zjedzonej trawy. Czym żyźniejsze łąki, tym więcej jej wcina w tym samym czasie - przez co trzeba mu dać mniej siana karmiąc z zakładki "dbaj". Przykładowa sytuacja i przykładowe liczby - chodzi tylko o to, że raz zjada więcej trawy na łące (żyźniejszej), innym razem mniej. Wartości stałe - koń potrzebuje optymalnie 4kg siana/trawy i umieszczamy go na 2,5 godziny na łące (bo akurat mamy tyle "wolnego" czasu). Łąka o wysokiej żyzności: - +0,7% energii i 0,5 kg trawy na 30 minut - energia +3,5% i zjedzone 2,5 kg trawy - dokarmiamy sianem - 0,5% energii za każde 0,5 kg; możemy dać mu jeszcze 1,5 kg, energia +1,5% - łącznie energia +5%, 3 godziny karmieniaŁąka o niskiej żyzności: - +0,7% energii i 0,2 kg trawy na 30 minut - energia +3,5% i zjedzone 1 kg trawy - dokarmiamy sianem - 0,5% energii za każde 0,5 kg; możemy dać mu jeszcze 3 kg, energia +3% - łącznie energia +6,5%, 3 godziny karmieniaNie wliczam tu jeszcze drobniutkiego bonusu za to, że w drugiej sytuacji zjadając więcej siana, co któreś 0,5 kg tej energii będzie dochodzić jeszcze więcej. Zyskaliśmy więc 1,5% energii wypasając konika na mniej żyznej łące Niby niewiele, ale czasem tego nam właśnie brakuje - a szczególnie przy podnoszeniu PG, gdzie robi się to praktycznie na styk. Oczywiście czym mniej żyzne łąki, tym ten bonus jest jeszcze większy - przy takich z zero-kilkuprocentową żyznością koń prawie w ogóle nie je, wiec można mu dać jeszcze więcej siana. I jako ciekawostka, robione przeze mnie kilkanaście dni temu podnoszenie PG z Muśnięciem Filotes i prysznicem w OJ. Wiadomo, że wyjdzie bez problemu, więc nie jest to instrukcja, tylko... no właśnie ciekawostka dla tych, co nie mają akurat takiej możliwości lub nie próbowali Jako że była wiosna i żyzne łąki, to właśnie dlatego dawałem do boksu, a nie na pastwisko ;] 8 miesięcy 22:00: Koń I-aaa bawił się przez 1godz (energia: -12.15, PG: +0.02) 21:00: I-aaa zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 20:30: I-aaa zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 20:15: I-aaa pił (morale: +0, energia: +2) 20:00: Pogłaskano: I-aaa (energia +11.8 ) 19:30: Koń I-aaa bawił się przez 1godz (energia: -12.15, PG: +0.02) 18:30: Pogłaskano: I-aaa (energia +11.8 ) 18:00: Koń I-aaa bawił się przez 8godz (energia: -97.2, PG: +0.16) 10:00: I-aaa zjada 2 kg paszy (energia: +3.3). 09:30: Pełne oporządzenie (morale: +5.6) 09:00: I-aaa został umieszczony na 1godz w swoim boksie (energia: +1.6, morale: -0.6) Twój koń ma od teraz towarzysza. 08:00: I-aaa właśnie się obudził Koń I-aaa spał na łące zeszłej nocy, kiedy było zimno, więc jego morale się obniżyło. (ups, przypadek ) Koń I-aaa wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 21% energii, zjedzone 2/2 kg siana, PG +0,20 10 miesięcy 22:00: I-aaa zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 21:45: Pogłaskano: I-aaa (energia +12) 21:15: Koń I-aaa bawił się przez 2godz (energia: -22.68, PG: +0.04) 19:15: I-aaa zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 18:45: I-aaa pił (morale: +0, energia: +2) 18:30: Pogłaskano: I-aaa (energia +11.6) 18:00: Koń I-aaa bawił się przez 8godz 30 (energia: -96.39, PG: +0.17) 09:30: I-aaa zjada 3 kg paszy (energia: +4.9). 09:00: Pełne oporządzenie (morale: +5.3) 08:30: I-aaa został umieszczony na 30 min w swoim boksie (energia: +0.7, morale: -0.3) 08:00: I-aaa właśnie się obudził Koń I-aaa wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 24% energii, zjedzone 3/3 kg siana, PG +0,21 1 rok 21:30: Koń I-aaa bawił się przez 30 min (energia: -5.31, PG: +0.01) 21:00: I-aaa zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 20:45: Pogłaskano: I-aaa (energia +11.7) 20:15: Koń I-aaa bawił się przez 1godz (energia: -10.53, PG: +0.02) 19:15: Pogłaskano: I-aaa (energia +11.9) 18:45: Koń I-aaa bawił się przez 30 min (energia: -5.31, PG: +0.01) 18:15: I-aaa pił (morale: +0, energia: +2) 18:00: Koń I-aaa bawił się przez 9godz (energia: -94.77, PG: +0.18) 09:00: I-aaa zjada 3 kg paszy (energia: +4.9). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +5) 08:00: I-aaa właśnie się obudził Koń I-aaa wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 20% energii, zjedzone 3/3 kg siana, PG +0,22 (niewykorzystana marchewka) 1 rok 2 miesiące 22:00: I-aaa zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 21:45: Pogłaskano: I-aaa (energia +11.9) 21:15: Koń I-aaa bawił się przez 1godz 30 (energia: -14.58, PG: +0.03) 19:45: I-aaa pił (morale: +0, energia: +2) 19:30: Pogłaskano: I-aaa (energia +11.8 ) 19:00: Koń I-aaa bawił się przez 10godz (energia: -97.2, PG: +0.2) 09:00: I-aaa zjada 3 kg paszy (energia: +4.9). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +5) 08:00: I-aaa właśnie się obudził Otrzymujesz punkty dorastania w ilości:1, do użytku na dowolnym koniu! Koń I-aaa wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 24% energii, zjedzone 3/3 kg siana, PG +0,23 (niewykorzystana marchewka) 1 rok 4 miesiące 22:00: I-aaa zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 21:45: I-aaa pił (morale: +0, energia: +2) 21:30: Pogłaskano: I-aaa (energia +11) 21:00: Koń I-aaa bawił się przez 30 min (energia: -4.5, PG: +0.01) 20:30: Pogłaskano: I-aaa (energia +11.9) 20:00: Koń I-aaa bawił się przez 1godz (energia: -8.91, PG: +0.02) 19:00: Koń I-aaa bawił się przez 10godz (energia: -89.1, PG: +0.2) 09:00: I-aaa zjada 3 kg paszy (energia: +4.9). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +5) 08:00: I-aaa właśnie się obudził Koń I-aaa wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 33% energii, zjedzone 3/3 kg siana, PG +0,23 (niewykorzystana marchewka) 1 rok 6 miesięcy 16:30: I-aaa zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 16:00: I-aaa zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 15:45: I-aaa pił (morale: +0, energia: +2) 15:30: Pogłaskano: I-aaa (energia +4.8 ) 15:00: Pogłaskano: I-aaa (energia +5.5) 14:30: Koń I-aaa bawił się przez 5godz 30 (energia: -44.55, PG: +0.11) 09:00: I-aaa zjada 3 kg paszy (energia: +4.9). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +5) 08:00: I-aaa właśnie się obudził Koń I-aaa wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 84% energii, zjedzone 3/3 kg siana, PG +0,11 Łącznie +1,20 PG oraz w cholerę wolnego czasu i energii ^^ | |
| | | Kuciap Już coś wie
Liczba postów : 141 Dołączył : 22/08/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Czw Sty 12, 2012 9:31 pm | |
| Ok, była kiedyś wersja dla osiołków (klik), czas na wersję dla koników (trochę... zaimprezowałem poprzedniego dnia i potrzebna była na start pomoc w postaci japców ) Jako że robione wczoraj i dziś (zima), morale w większości spadało do 93%, więc czasem potrzebne było pojenie lub łąka "ot tak" gdzieś w początkowej fazie zabaw. Przy cieplejszym klimacie można by tą kolejność ciut zmienić, choć i tak nie zrobiłoby to większej różnicy - jak już, to na korzyść 8 miesięcy22:00: Koń Miłka bawił się przez 1godz (energia: -13.5, PG: +0.02) 21:00: Miłka zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 20:30: Miłka zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 20:15: Miłka piła (morale: +0, energia: +2) 20:00: Pogłaskano: Miłka (energia +11.4) 19:30: Koń Miłka bawił się przez 7godz (energia: -94.5, PG: +0.14) 12:30: Miłka została umieszczona na łące na 2godz 30 i zjadła 0.5 kg paszy (energia: +6.6, morale: +0) 10:00: Koń Miłka bawił się przez 30 min (energia: -6.8, PG: +0.01) 09:30: Miłka została umieszczona na łące na 30 min i zjadła 0.1 kg paszy (energia: +1.4, morale: +0) 09:00: Miłka zjada 2.5 kg paszy (energia: +4). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +5) 08:00: Miłka dostał jabłko od Mimi90 (morale: +2) 08:00: Miłka dostał jabłko od Tysia (morale: +2) 08:00: Miłka dostał jabłko od Golden Lady (morale: +2) Twój koń ma od teraz towarzysza. 08:00: Miłka dostał jabłko od Aga_Anielica (morale: +2) 08:00: Miłka dostał jabłko od Comadreja (morale: +2) 08:00: Miłka dostał jabłko od LadyArvena (morale: +2) 08:00: Miłka dostał jabłko od guzikova (morale: +2) 08:00: Miłka właśnie się obudziła Miłka nie spała ani na łące, ani w boksie zeszłej nocy i jej morale jest niskie Koń Miłka wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 22% energii, zjedzone 3,1/3 kg siana, PG +0,17 10 miesięcy21:30: Koń Miłka bawił się przez 1godz (energia: -12.6, PG: +0.02) 20:30: Miłka zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 20:00: Miłka zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 19:45: Miłka piła (morale: +0, energia: +2) 19:30: Pogłaskano: Miłka (energia +11.7) 19:00: Koń Miłka bawił się przez 7godz 30 (energia: -94.5, PG: +0.15) 11:30: Miłka została umieszczona na łące na 1godz 30 i zjadła 0.4 kg paszy (energia: +3.9, morale: +0.2) 10:00: Koń Miłka bawił się przez 30 min (energia: -6.3, PG: +0.01) 09:30: Miłka została umieszczona na łące na 30 min i zjadła 0.1 kg paszy (energia: +1.4, morale: +0.8 ) 09:00: Miłka zjada 2.5 kg paszy (energia: +4). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +6) 08:00: Miłka właśnie się obudziła Koń Miłka wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 21% energii, zjedzone 3/3 kg siana, PG +0,18 1 rok22:00: Koń Miłka bawił się przez 1godz (energia: -11.7, PG: +0.02) 21:00: Miłka zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 20:30: Miłka zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 20:15: Miłka piła (morale: +0, energia: +2) 20:00: Pogłaskano: Miłka (energia +11.5) 19:30: Koń Miłka bawił się przez 8godz (energia: -93.6, PG: +0.16) 11:30: Miłka została umieszczona na łące na 1godz 30 i zjadła 0.4 kg paszy (energia: +4, morale: +0) 10:00: Koń Miłka bawił się przez 30 min (energia: -5.9, PG: +0.01) 09:30: Miłka została umieszczona na łące na 30 min i zjadła 0.1 kg paszy (energia: +1.4, morale: +0) 09:00: Miłka zjada 2.5 kg paszy (energia: +4). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +6) 08:00: Miłka właśnie się obudziła Koń Miłka wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 23% energii, zjedzone 3/3 kg siana, PG +0,19 1 rok 2 miesiące22:00: Koń Miłka bawił się przez 1godz (energia: -10.8, PG: +0.02) 21:00: Miłka zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 20:30: Miłka zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 20:15: Pogłaskano: Miłka (energia +11.8 ) 19:45: Koń Miłka bawił się przez 9godz (energia: -97.2, PG: +0.18 ) 10:45: Miłka została umieszczona na łące na 1godz i zjadła 0.3 kg paszy (energia: +2.7, morale: +0) 09:45: Miłka piła (morale: +1, energia: +2) 09:30: Koń Miłka bawił się przez 30 min (energia: -5.5, PG: +0.01) 09:00: Miłka zjada 3.5 kg paszy (energia: +5.7). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +6) 08:00: Miłka właśnie się obudziła Otrzymujesz punkty dorastania w ilości:1, do użytku na dowolnym koniu! Koń Miłka wytworzył wczoraj 1 kg łajna Zostało 20% energii, zjedzone 3,8/4 kg siana, PG +0,21 1 rok 4 miesiące21:30: Koń Miłka bawił się przez 1godz (energia: -9.9, PG: +0.02) 20:30: Miłka zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 20:00: Miłka zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 19:45: Pogłaskano: Miłka (energia +11.7) 19:15: Koń Miłka bawił się przez 9godz 30 (energia: -94.1, PG: +0.19) 09:45: Miłka piła (morale: +1, energia: +2) 09:30: Koń Miłka bawił się przez 30 min (energia: -5, PG: +0.01) 09:00: Miłka zjada 4 kg paszy (energia: +6). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +6) 08:00: Miłka właśnie się obudziła Koń Miłka wytworzył wczoraj 2 kg łajna Zostało 22% energii, zjedzone 4/4 kg siana, PG +0,22 1 rok 6 miesięcy22:00: Koń Miłka bawił się przez 30 min (energia: -4.5, PG: +0.01) 21:30: Miłka zjada przekąskę: marchewka (energia: +6) 21:00: Miłka zjada przekąskę: rzepa (energia: +12) 20:45: Miłka piła (morale: +0, energia: +2) 20:30: Pogłaskano: Miłka (energia +11.9) 20:00: Koń Miłka bawił się przez 1godz (energia: -9, PG: +0.02) 19:00: Koń Miłka bawił się przez 10godz (energia: -90, PG: +0.2) 09:00: Miłka zjada 4 kg paszy (energia: +6). 08:30: Pełne oporządzenie (morale: +6) 08:00: Miłka właśnie się obudziła Koń Miłka wytworzył wczoraj 2 kg łajna Zostało 28% energii, zjedzone 4/4 kg siana, PG +0,23 Łącznie 20,9/21kg siana, PG +1,20Jak widać w większości przypadków pozostawał zapas energii, więc przy robieniu latem i żyznych łąkach można by niektóre wypasania pominąć, żeby nie przekarmić. Choć w razie W i tak polecam jak najmniej żyzne łąki - wytłumaczenie w poprzednim poście. No i wersja uproszczona 8 miesięcy, PG +0,171. oporządzenie 2. 2,5kg siana 3. 30min łąki 4. 30min zabawy 5. 2godz30min łąki 6. 7godz zabawy 7. głaskanie 8. pojenie 9. rzepa 10. marchewka 11. 1godz zabawy 10 miesięcy, PG +0,181. oporządzenie 2. 2,5kg siana 3. 30min łąki 4. 30min zabawy 5. 1godz30min łąki 6. 7godz30min zabawy 7. głaskanie 8. pojenie 9. rzepa 10. marchewka 11. 1godz zabawy 1 rok, PG +0,191. oporządzenie 2. 2,5kg siana 3. 30min łąki 4. 30min zabawy 5. 1godz30min łąki 6. 8godz zabawy 7. głaskanie 8. pojenie 9. rzepa 10. marchewka 11. 1godz zabawy 1 rok 2 miesiące, PG +0,211. oporządzenie 2. 3,5kg siana 3. 30min zabawy 4. pojenie 5. 1godz łąki 6. 9godz zabawy 7. głaskanie 8. rzepa 9. marchewka 10. 1godz zabawy 1 rok 4 miesiące, PG +0,221. oporządzenie 2. 4kg siana 3. 30min zabawy 4. pojenie 5. 9godz30min zabawy 6. głaskanie 7. rzepa 8. marchewka 9. 1godz zabawy 1 rok 6 miesięcy, PG +0,231. oporządzenie 2. 4kg paszy 3. 11godz zabawy 4. głaskanie 5. pojenie 6. rzepa 7. marchewka (można pominąć)8. 30min zabawy Także proszę mi więcej nie znęcać się nad konikami i nie podnosić PG w sposób, że "kładzie się spać o 24-tej z resztką energii" | |
| | | asiiix Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 500 Dołączył : 21/12/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Pią Sty 13, 2012 9:37 am | |
| ja kładę spać o 23:30 i energia koło 18% | |
| | | Sweet Rabbit ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Rabbitek Liczba postów : 1911 Dołączył : 04/11/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Sty 22, 2012 5:40 am | |
| Zrobiłam z Kasią, trakenką. Zanotowałam, że na początku miała 426.77 PG. Plan dobrze wykonany, bo podwyższyłam nawet o 1.15. Bo teraz ma 427.92 PG. I nadal nie chce się zaliczyć. Zobaczcie sobie na nią, tutaj.Nie wiem co robić - w końcu wyhodowana przeze mnie, musiałam Orchidei użyć a to na nic | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Sty 22, 2012 5:52 am | |
| Musisz podnieść o 1.20, jak chcesz mogę pomóc przez współdzielenie Napisz tu na priv to się dogadamy |
| | | Sweet Rabbit ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Rabbitek Liczba postów : 1911 Dołączył : 04/11/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Sty 22, 2012 6:37 am | |
| Znowu trzeba będzie z nowymi... Chyba skorzystam ze współdzielenia | |
| | | Sabula Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 1203 Dołączył : 08/08/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Sty 22, 2012 6:48 am | |
| Jak coś to też chętnie pomogę | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Sty 22, 2012 8:05 am | |
| Byłem pierwszy ! |
| | | Sweet Rabbit ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Rabbitek Liczba postów : 1911 Dołączył : 04/11/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Sty 22, 2012 8:13 am | |
| Nie obraź się, Antku ale pierwsza była Linea. Ale i tak większe zaufanie mam do Sabuli - mamy wspólną hodowlę. | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Sty 22, 2012 8:49 am | |
| Ale Nie no, ok, ja żartowałem, ale jak coś to zawsze mogę pomóc przy Blupowaniu i trenowaniu też |
| | | archalowa Raczkujący
Nick w grze : Kuro.neko Liczba postów : 67 Dołączył : 16/01/2012
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Sob Sty 28, 2012 9:08 am | |
| na stronie Calvany jest ''instrukcja'' do tego zadania.ja zrobiłam w 100% tak samo na 5 źrebakach i nie mam zaliczonego... | |
| | | Kuciap Już coś wie
Liczba postów : 141 Dołączył : 22/08/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Sob Sty 28, 2012 9:25 am | |
| Jak ja jeszcze raz przeczytam, szczególnie w tym temacie, że ktoś robi z "instrukcji Calvany"... A zresztą - sam widzę nie wyplenię tego 'męczenia koników', choć wspominam ostatnio przy wielu okazjach, także chyba czas dać sobie spokój... Do tego zresztą nie potrzeba żadnych instrukcji, wystarczy trochę pomyśleć... potrafić odejmować i dodawać od 0 do 100 z jednym miejscem po przecinku... | |
| | | Ronniexlove Nowy
Nick w grze : Ronniexlove Liczba postów : 38 Dołączył : 03/12/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Lut 05, 2012 7:36 am | |
| ` Kto pomoże w zdobyciu 1.2 PG? Pisać do mnie na prv. Login: Ronniexlove | |
| | | Lubelak Administrator
Liczba postów : 2816 Dołączył : 18/01/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Lut 05, 2012 8:20 am | |
| Tuataj jest instrukcja, TUTAJ. Pomiń lizawkę, poza tym bez zmian. Przepis działa u mnie za każdym razem. Kuciap, mylisz się, żyzność łąk jest ważna, im żyźniejsza tym bardziej się naje i będzie więcej energii. To tak jakbyś na talerzu miał posiłek z 50 kaloriami, a na drugim z 200, jest różnica. | |
| | | Star-x3 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Star-x3 Liczba postów : 2045 Dołączył : 21/03/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Lut 05, 2012 1:59 pm | |
| Gdy koń ma 6 miesięcy, dajemy go na łąkę na tyle na ile potrzeba, tak żeby położył się spać z jak największymi morale (najlepiej 100%)
8 miesięcy: 1.5 h pastwiska // czyszczenie // 7 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // głaskanie // pojenie // marchewka // 1.5 h pastwiska
10 miesięcy: 1.5 h pastwiska // czyszczenie / 1 h zabawy // 1 h pastwiska // 1 h zabawy // rzepa // karmienie* // 7 h zabawy // głaskanie // marchewka
*dokładnie tyle ile koń potrzebuje na ten dzień
1 rok: 1.5 h pastwiska // czyszczenie // 8 h zabawy // marchewka // pojenie // 1 h zabawy // głaskanie // rzepa
1 rok 2 miesiące: 1.5 h pastwiska // czyszczenie // 1 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // pojenie // karmienie* / 8 h zabawy // głaskanie // marchewka
*dokładnie tyle ile koń potrzebuje na ten dzień
1 rok 4 miesiące: 0.5 h pastwiska // czyszczenie // 1 h zabawy // karmienie* // 9 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // głaskanie // marchewka // pojenie
*dokładnie tyle ile koń potrzebuje na ten dzień
1 rok 6 miesięcy: czyszczenie // 1 h zabawy // pojenie // 1 h zabawy // marchewka // 1 h zabawy // karmienie 9kg // 9 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // głaskanie
alternatywa:
1 rok 6 miesięcy: czyszczenie // pojenie // 1 h zabawy // marchewka // 1 h zabawy // karmienie 9kg // 10 h zabawy // rzepa // 1 h zabawy // głaskanie
( to przepis koleżanki Kara_fryza, już niestety nie grającej )zawsze, ZAWSZE korzystam z tego planu i (o ile nie robię błędów) zawsze udaje mi się dodać 1,2 PG spróbuj z tym planem a jeśli nadal nie wyjdzie napisz do mnie na PRIV na howrse, mogę ci to na współdzieleniu wykonać to chwilka roboty | |
| | | Kuciap Już coś wie
Liczba postów : 141 Dołączył : 22/08/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Lut 05, 2012 2:47 pm | |
| - Lubelak napisał:
- Kuciap, mylisz się, żyzność łąk jest ważna, im żyźniejsza tym bardziej się naje i będzie więcej energii. To tak jakbyś na talerzu miał posiłek z 50 kaloriami, a na drugim z 200, jest różnica.
No właśnie w tym rzecz, że Ty się mylisz. Przynajmniej częściowo. Rzeczywiście więcej się naje, ale wbrew pozorom wcale nie dodaje mu to więcej energii. Tak jak już kilka postów wcześniej napisałem: - Cytat :
- Żyzność łąk nie wpływa ani na morale konia, ani na +energię podczas karmienia. Są to wartości stałe - no oczywiście poza zależnością bonusu do energii od obecnie posiadanej przez konika. Wpływa za to na ilość zjedzonej trawy.
Sprawdź sobie w grze, na różnych konikach, różnych żyznościach łąk, jakkolwiek. Byleby wszystkie te konie miały w tym momencie taką samą ilość energii, to na jaką łąkę byś nie dawał, zawsze otrzymają ten sam bonus w tym samym czasie wypasania. Dla przykładu, 2 koniki z rana, czyli na 94% energii. Dopełniamy do 100%. Łąka o żyzności 23%: Łąka o żyzności 99%: Widać różnicę? | |
| | | asiiix Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 500 Dołączył : 21/12/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Lut 05, 2012 3:13 pm | |
| żyzność nie ma znaczenia, na początku źrebaki lepiej jest dać do ośrodka z mniejszą żyznością to wtedy się mały nie przeje :p. Chociaż ja zawsze i tak daję od razu do mojego, tam mam żyzne i zawsze troszkę przejedzony jest | |
| | | Sakura ZAGRODZIANIN
Nick w grze : LadyTigra Liczba postów : 2211 Dołączył : 20/06/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Nie Lut 05, 2012 5:38 pm | |
| A ja z kolei nie mam z przejadaniem się moich źrebców problemów, a żyzność moich łąk jest często na poziomie 95-100%. W razie czego zawsze można dać te pół kilo siana mniej, niż to jest w przepisie. | |
| | | asiiix Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 500 Dołączył : 21/12/2011
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" Pon Lut 06, 2012 3:29 am | |
| ja daję mniej... w ,,ostatniej fazie'' podnoszenia PG daję 7kg. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" | |
| |
| | | | Dokonanie 67 - "Zdobądź 1,20 potencjału genetycznego w czasie zabaw z dwoma źrebakami, które wyhodowałeś" | |
|
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|