| Jak zmienić sukaw w ramce żeby był poziomy a nie pionowy | |
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Go?? Gość
| Temat: Jak zmienić sukaw w ramce żeby był poziomy a nie pionowy Czw Lut 09, 2012 1:30 pm | |
| jak w temacie jak zmienić suwak w ramce żeby był poziomo a nie pionowo.? |
|
| |
blueberry. Jedną nogą w ZM
Nick w grze : blueberry. Liczba postów : 858 Dołączył : 06/02/2012
| Temat: Re: Jak zmienić sukaw w ramce żeby był poziomy a nie pionowy Czw Lut 09, 2012 1:33 pm | |
| Podłączam się do pytania Nie znam się na tym, ale podejrzewam, że będzie trzeba okiełznać nowy kod HTML | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Jak zmienić sukaw w ramce żeby był poziomy a nie pionowy Czw Lut 09, 2012 1:36 pm | |
| ponoć da się zmienić to w opcjach podobnie jak kolor :] |
|
| |
Nesska Raczkujący
Liczba postów : 68 Dołączył : 11/11/2011
| Temat: Re: Jak zmienić sukaw w ramce żeby był poziomy a nie pionowy Czw Lut 09, 2012 2:05 pm | |
| Żeby suwak był poziomo musi mieć się co przewijać w poziomie zamiast w pionie...
pokażcie o co wam dokładnie chodzi | |
|
| |
Star-x3 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Star-x3 Liczba postów : 2045 Dołączył : 21/03/2011
| Temat: Re: Jak zmienić sukaw w ramce żeby był poziomy a nie pionowy Czw Lut 09, 2012 2:23 pm | |
| tutaj przykładowy kod chyba o coś takiego chodziło - więc na tle robicie duzą ramkę bez tekstu, do tej ramki wklejacie kod na kolejna ramke - juz z tekstem - i powielacie ją tyle razy ile chcecie. Ustawiacie w środku pierwszej, dużej ramki w poziomie i proszę - macie taką prezentację | |
|
| |
Go?? Gość
| Temat: Re: Jak zmienić sukaw w ramce żeby był poziomy a nie pionowy Czw Lut 09, 2012 2:25 pm | |
| nie wiem o czym ty mówisz xD ja chcę mieć suwak na dole a nie na boku |
|
| |
Nesska Raczkujący
Liczba postów : 68 Dołączył : 11/11/2011
| Temat: Re: Jak zmienić sukaw w ramce żeby był poziomy a nie pionowy Pią Lut 10, 2012 12:46 am | |
| Mam pomysł, pokaż kto ma taką prezentację przykładowo to będziemy wiedzieć czego chcesz | |
|
| |
Star-x3 ZAGRODZIANIN