Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse! Wymień się pocztówką! Klik! Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik! |
|
| PORADNIK BLUPowanie ??? | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Hodowcaaa Nowy
Liczba postów : 6 Dołączył : 02/07/2012
| Temat: PORADNIK BLUPowanie ??? Pon Lip 02, 2012 8:59 am | |
| CZY PLAN NA BLUPOWANIE TEN PONIŻSZY JEST PRAWIDŁOWY?JESTEM POCZĄTKUJĄCYM GRACZEM I CHCĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ.PRÓBOWAŁAM TEN PLAN NA MOIM KONIU ALE NIE BARDZO...CZY EW. KTOŚ POPRAWI BŁĘDY?JAK KTOŚ BY CHCIAŁ TO MOGĘ DAĆ COŚ Z RYNKU: KONIK MORSKIX2 CZARNA ORCHIDEAX1 PROMIEŃ HELIOSAX1 DIAMENTX1 EQUUSX1344 Arab(wytrzymałość,prędkość,ujeżdżenie):
1.Krótkie przejażdżki kłusem - czyszczenie, 2.5h łąki, 1h kłus, karmienie(paszy tyle ile trzeba + 2.5kg zboża), rzepa,2.5h boks, 3x1h kłus, 1/2h kłus, głaskanie, woda, marchewka 2.Długie galopy - czyszczenie, 2.5h łąka, 1.5h galop,karmienie(+mieszanka,wedle uznania),rzepa, galop na ile wystarczy energii, głaskanie, woda, marchewka Dlaczego galop ? Kłus zabiera mniej energii, ale lepiej chyba złapać punkty w wytrzymałość+galop niż samej wytrzymałości 3.Umiejętności "paskowe": 1.Wytrzymałość, prędkość--czyszczenie, 2.5h łąki, 1h treningu, karmienie(paszy tyle ile trzeba + 2.5kg zboża), 6h treningu(zostaje 2h15), teraz można dać rzepę i dotrenować, lub od razu umieścić konia w boksie, głaskanie, woda, marchew 2.Ujeżdżenie--czyszczenie,lekcja,karmienie(powinno być 78% energii, czasem jest 77%, proponuję dawać 3kg zboża),rzepa, 9h treningu, 1/2h boks, głaskanie, woda, marchew 4.Zawody- preferuję kłus i galop, oczywiście musimy zaliczyć przełaje do pogrubienia umiejętności wytrzymałość
Fryz(wytrzymałość,prędkość,ujeżdżenie)--tak, jak Arab
Andaluz(wytrzymałość,prędkość,ujeżdżenie)--tak, jak Arab(proponuję zamiast galopu długie po stoku,powinniśmy się wyrobić z czasem)
Anglik(prędkość,ujeżdżenie,galop)