| Kim chcę być??? | |
|
+43Mononoke Hime PlaybackJunkie8 hanka1998 ana0000000000 blackshadow Pani_Snow Arbuzek_10 Chantell Alexinda zαbαvεcкαα Evangeline Czarny Kot Uśmieszek Aangelika101 torontko Aglyss EveDallas Majka asia_ Kyou avrilka blueberry. Sakura koniki0099 koniara25000 Asiaa. Pati...xd bibi666689 Ejli natalia651998 Eamelaa Ayame domikdomik Piernikowa Mamba Philipek Krysia1 ZetkaEmka amorkowa Vensis Aki Olcia_98 Chrupcia Baltuś 47 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Baltuś Nowy
Liczba postów : 3 Dołączył : 07/06/2011
| Temat: Kim chcę być??? Wto Cze 07, 2011 11:36 am | |
| Co chcesz robić w przyszłości? Może będziesz pomagał zwierzętom? Jeździł w zawodach? A czy to w ogóle jest związane z końmi?? No to opowiadajcie | |
|
| |
Chrupcia Nowy
Liczba postów : 27 Dołączył : 16/06/2011
| Temat: Re: Kim chcę być??? Czw Cze 16, 2011 2:25 pm | |
| Jestem po technikum weterynaryjnym Od przedszkola chciałam być weterynarzem, jednak ostatnio moje plany obróciły się prawie, że o 180* Czy będę pomagać zwierzętom? To na pewno Już teraz angażuję się w wiele akcji, które mają na celu pomoc i ochronę zwierząt. Zwierzęcym wolontariatem zajmuję się już kilka lat. Aktualnie chcę się wdrożyć w akcję "domu adopcyjnego" dla psów z grupy szpiców. Chcę, aby zwierzęta, które czekają na nowy dom nie musiały marnieć w schroniskach. Jednak jako jedna osoba nie mam możliwości, aby wziąć do domu na "przeczekanie" wszystkich psów, a ich jest na prawdę ogromna ilość. Jednak zrobię co się da by im pomóc. Kieruję się na studia pedagogiczne: Prewencja patologii i zagrożeń społecznych. Do tego chcę zrobić kurs na instruktora jazdy konnej. Do tego kurs na tresera psów. I prawdopodobnie studium behawiorystyki Trochę tego jest Ale jak się uprę to nie jest to niewykonalne | |
|
| |
Olcia_98 Nowy
Liczba postów : 7 Dołączył : 18/08/2011
| Temat: Re: Kim chcę być??? Pią Sie 19, 2011 2:34 am | |