| lineart | |
|
+4Mika_TLR -Eruina- zαbαvεcкαα wercia d 8 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: lineart Pią Lis 23, 2012 12:29 pm | |
| wiem, nogi porażka ale te mi najlepiej wyszły xD gdybyście mogli skopiować i narysować mniej więcej poprawnie byłabym wdzięczna (i tak nie będę wysyłała do CP. to jest tylko ćwiczenie na rękę, więc nie martwcie się, że pokoloruję waszą pracę i wyślę ) | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: lineart Pią Lis 23, 2012 3:10 pm | |
| Nikt nie narysuje Ci lineratu od podstaw (nie mówię tu o obawach przed wysłaniem do CP). |
|
| |
zαbαvεcкαα Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 1087 Dołączył : 08/02/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 1:44 am | |
| Zad wklęsły, pęcina... - Spoiler:
Wzoruj się na czymś. Pooglądaj fotografie koni. Zad ma być okrągły, nie jak u wychudzonego konia, noga to nie dwie linie, pęcina bardziej wklęsła. Ćwicz - ćwiczenia czynią mistrza | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 3:37 am | |
| i tak nie mam kuponów xD dzięki wiem mniej więcej jak rysować | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 4:23 am | |
| może być? czy jeszcze coś nie ok? | |
|
| |
-Eruina- Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : -Eruina- Liczba postów : 1632 Dołączył : 06/06/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 4:26 am | |
| Dodaj jeszcze grzywę, bo teraz bez urazy wygląda jak prosiak... | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 4:35 am | |
| grzywę dorobię potem, bo teraz może mi grzywa ładnie wyjść, ale będę musiała ją usunąć, bo jeszcze koń nie pomalowany, nie pocieniowany itp. i z tego co czytałam wiem, że na linearcie nie ma grzywy i ogona wszelkie opinie (nawet te złe) mile widziane | |
|
| |
zαbαvεcкαα Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 1087 Dołączył : 08/02/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 5:16 am | |
| Wiesz co to jest pęcina? Twoja (u twojego konia) wisi. Powinna być taka KLIK | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 5:30 am | |
| wiem. poprawię (przynajmniej spróbuję) | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 12:08 pm | |
| tak, coś tam zmieniłam nawet jeśli tego nie widać. jeszcze coś jest źle? czy mogę zacząć "kolorować"? | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 12:32 pm | |
| znowu zmieniłam: jeszcze coś poprawić? | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 1:05 pm | |
| Anatomia nadal jest zła... |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 1:10 pm | |
| | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 1:11 pm | |
| gdyby ktoś "zaznaczył w kółko" które miejsca mam poprawić, byłoby mi łatwiej xD | |
|
| |
Mika_TLR W skromnych progach Zagrody
Nick w grze : Mika_TLR Liczba postów : 486 Dołączył : 07/11/2012
| Temat: Re: lineart Sob Lis 24, 2012 1:54 pm | |
| rysunek jakiś krzywy , zmieniłam Rysik w piórze i nie ustawiłam go jeszcze dobrze :/ | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: lineart Nie Lis 25, 2012 2:21 am | |
| zaznaczylam ci kolkiem co jest zle. Mika, to czarne to cienie? jak tak, to fatalnie zaznaczone o,o |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Nie Lis 25, 2012 3:00 am | |
| mika - śliczny, ale trochę się różni od mojej pozy czyli cały konik do naprawy xD | |
|
| |
Tiamat Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Tiamat Liczba postów : 749 Dołączył : 03/08/2011
| Temat: Re: lineart Nie Lis 25, 2012 5:18 am | |
| vernille, przestań się wszystkich czepiać, naprawdę nie jest to miłe. Gdyby przypatrzeć się Twoim pracom też na pewno znalazłoby się wiele błędów, więc wybacz. Mika ładnie zaznacza, przynajmniej coś robi, by komuś pomóc. Poza i do tego zaznacza gdzie powinny być cienie, to źle? A Ty? Ty tylko potrafisz doszukiwać się na umór błędów i być złośliwa. Widzisz błędy? Mogłabyś jej delikatnie po poprawiać czerwoną kreską a nie narzekać. Amen. | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: lineart Nie Lis 25, 2012 5:27 am | |
| Nie czepiam się wszystkich, jestem w stanie powiedzieć, że praca mi się podoba. Nie moją winą jest, że prace pokazywane tutaj na ogół do nich nie należą, choć znajdzie się kilka osób, które sobie cenię i podziwiam. Owszem, w moich pracach jest wiele błędów i sama je zauważam, szczególnie po jakimś czasie, ale niejednokrotnie powtarzam, przyznaję się do tego, że z teorią stoją lepiej, niż z praktyką. Mika owszem, ładnie zaznaczyła, narysowała lineart niemalże od podstaw, ale zmieniła pozę, a cienie zaznaczyła po prostu źle (nie mówię o wszystkich, ale nogi to tragedia). I przykro mi, ale istnieją linearty, do których po prostu nie mam ochoty się zabierać. Jeśli chcesz rysować konie i być grafikiem, niestety nie możesz liczyć na wieczną pomoc, na wieczne redlinery. Jeśli ktoś poszedłby z taką pracą na forum od grafiki, pewnie wyszłaby stamtąd szybciej, niż się zarejestrowała, tylko ze spuszczoną głową. Jeśli chcecie, wystarczy powiedzieć, że mam tego nie komentować, mam się zamknąć i nie wtrącać. |
|
| |
Manroe Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 586 Dołączył : 08/04/2012
| Temat: Re: lineart Nie Lis 25, 2012 7:36 am | |
| Heh, to przekroczyło moje wszelkie pojęcie ludzkiej niewdzięczności. Ja osobiście wolę, aby ktoś mi powiedział co jest źle, co muszę poprawić. Wtedy przynajmniej wiem co poćwiczyć, a jak ktoś na ślepo napisze, że praca przepiękna (jeśli ma dużo widocznych dla tej osoby błędów) to wprowadzi mnie tylko w błąd. Tyle mam do powiedzenia w tej sprawie.
Lineart jest cały do poprawy, zwłaszcza nogi, ganasz i pysk. | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Pon Lis 26, 2012 8:22 am | |
| weźcie się nie kłućcie. osobiście nie jestem po żadnej stronie, ale to trochę irytujące, gdy ktoś pyta się jak wygląda praca, a inni się kłucą. a ja chcę tylko uzyskać opinię i dowiedzieć się, co poprawić...
ale przyznacie, że zrobiłam postęp przechodząc z tego (patrz mój avatar xD) na to (patrz praca wyżej). może i jest niewielki, ale zawsze coś xD | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: lineart Pon Lis 26, 2012 8:32 am | |
| Postęp, jak to określiłaś "niewielki, ale jest", nawet jak się patrzy na pracę z pierwszego postu. ;d |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Pon Lis 26, 2012 8:42 am | |
| to była pochwała, czy ironia, bo nie mogę się połapać xD | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: lineart Pon Lis 26, 2012 8:46 am | |
| |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Pon Lis 26, 2012 8:49 am | |
| dzięki chyba narysuję nowy, bo teraz jak patrzę to... wolę nie mówić co xD | |
|
| |
Karolina211 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Talunalu Liczba postów : 1018 Dołączył : 28/02/2012
| Temat: Re: lineart Pon Lis 26, 2012 3:19 pm | |
| Mam radę, zapewne tak banalną... no cóż, ale i tak powiem XD
przedstaw konia za pomocą figur geometrycznych i prostych kształtów, np. kresek. Potem, na nowej warstwie zaznacz pierwszy kontur konia. Rób kolejne warstwy, aż nie będziesz zadowolona.
O proporcjach, kształcie itp. znajdziesz tryliard tutków ;p | |
|
| |
EREIS Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : EREIS Liczba postów : 1094 Dołączył : 19/02/2012
| Temat: Re: lineart Wto Lis 27, 2012 4:43 am | |
| jak można wtrącić to uroczy tapirek ci wyszedł tylko że bez noska | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Wto Lis 27, 2012 8:52 am | |
| każdy może się wtrącać xD dzięki "przedstaw konia za pomocą figur geometrycznych i prostych kształtów, np. kresek" pewnie nie uwierzycie, ale tak właśnie robiłam xD najpierw czerwonym na kryciu jakoś 70% robiłam te figury, kreski itp, a potem na nowej warstwie czarnym na kryciu 100% zrobiłam to co widzicie, a to czerwone "zniknęłam" xD | |
|
| |
wercia d Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Meren_wen Liczba postów : 840 Dołączył : 07/10/2012
| Temat: Re: lineart Wto Lis 27, 2012 8:56 am | |
| dobra, zostawiam to dziadostwo xD pewnie nie wierzycie, ale nie znalazłam żadnego zdjęcia w podobnej pozie, na której mogłabym się wzorować... (nie martwcie się, za niedługo znowu coś wrzucę, z czego będziecie mogli się nabijać xD) | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: lineart Wto Lis 27, 2012 9:52 am | |
| Nie licz na to, że znajdziesz konia w pozie identycznej, jaką narysowałaś. Czasem trzeba poszukać podobnej, bądź bardzo podobnej. A na przyszłość najpierw znajduj zdjęcie, a potem rysuj pozę. |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: lineart | |
| |
|
| |
| lineart | |
|