ZAKŁADANIE DRUŻYNYZacznijmy od tego, aby założyć drużynę, potrzebne jest konto VIP.
Jak już mamy VIPa, to wchodzimy:
Po czym klikamy na ikonkę "stwórz moją drużynę"
Kiedy się tam już znajdziemy, mamy taki oto ekranik:
Wpisujemy tam nazwę drużyny, hodowaną rasę (nie można jej już później zmienić!) i przyrostek zespołu, który otrzymują tylko konie spełniające warunek rasy (ewentualnie PG) wyhodowane na koncie członka drużyny- inne konie nie będą po prostu go "widzieć" przy nadawaniu. Przykładowe wypełnienie:
Jak już wypełnimy- klikamy na dole ikonkę stwórz.
I tak oto mamy już super drużynę
OBJAŚNIENIE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW:Członkowie- liczba przed "/" pokazuje ilość członków w drużynie, zaś liczba za "/" możliwą ilość członków do przyjęcia. Każdy VIP wchodząc do drużyny dodaje do możliwej ilości członków do przyjęcia + 4 miejsca, ale.. sam zajmuje jedno z nich, więc tak naprawdę wnosi 3 wolne miejsca, które mogą zająć gracze bez VIPA.
Data utworzenia- nic innego jak data powstania drużyny.
Gatunek- gatunek, który jest hodowany w drużynie
Przyrostek- jest dodawany do imienia konia, czyli to, po czym poznajemy konie danej drużyny.
Poniżej znajduje się lista graczy.
Jeżeli przy nicku gracza znajduje się ikonka
oznacza, że gracz jest VIP. Następnie jest nick gracza, jego ranga w drużynie, zaproszenia (opcja administratora i osoby z nadanymi takimi możliwościami), login do skype, ilość wyhodowanych ogólnie koni oraz to, kiedy ostatnio się dany gracz logował.
Na samym dole znajdują się ikonki, które są odnośnikami do rekrutacji, komunikacji (tj. zmiany avatara, prezentacji czy przyrostka drużyny), drużynowego forum i przeglądu funkcji.
Teraz coś na temat funkcji (rang).
Administratorem drużyny może być wyłącznie osoba z kontem VIP, ale funkcje administratorskie może mieć również którykolwiek z członków. W zależności od ustawień funkcji dany członek będzie miał dostęp do innych aspektów strony drużynowej, o których pisałam powyżej (nie mogę wstawić niestety do tego screena).
Drużynę można opuścić w każdej chwili, po opuszczeniu drużyny (niezależnie od tego, czy zostaje się wyrzuconym czy odchodzi się samemu) otrzymuje się piękną wiadomość od Howrse:
< Howrse > Twoja drużyna wydaliła CięWitaj,Zostałeś wydalony z drużyny Chlebowe~Ziemniaki.Do zobaczenia wkrótce,Załoga HowrseA teraz co nieco o możliwościach drużyn:1) Pożyczanie koni hodowlanych
- osoba, która konia wypożyczy nie może go sprzedać
- po określonym czasie koń wraca do pierwotnego właściciela (2, 3 lub 4 dni)
- aby koń wrócił wcześniej... trzeba go tak "niechcący" zabić
- bardzo przydatna funkcja dla zespołów, które mają Okres Próbny, gdyż jest pewność, iż dana osoba nie sprzeda konia hodowlanego za kupony czy cokolwiek dla konkurencji
2) Krycia drużynowe
- można wystawiać ich niezliczoną ilość
- wygodne, gdy BLUPuje się konie w różnym czasie (klacz i ogiera)- trenując ogiera nie trzeba czekać na klacz- wystawia się po prostu krycia na drużynę
- kosztują 0 equus
Jak czegoś nie dopisałam, piszcie w postach, dodam