Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse! Wymień się pocztówką! Klik! Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik! |
|
| GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
LadyArvena Administrator
Nick w grze : LadyArvena Liczba postów : 4123 Dołączył : 17/01/2011
| Temat: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Wto Maj 31, 2011 3:35 am | |
| I wreszcie u nas Czyli od czerwca zacznie działać nowy system czarnych pereł... Dla tych którzy nie zapoznali się z wątkiem - wystarczy kliknąć "spoiler". Kto już wie o czym temat, nie będę rozciągać tematu długim postem - Spoiler:
Przestrzeń Twórcza - 31 maj 2011
Nowe możliwości dla kreatywnych!
Jesteśmy dumni mogąc Wam przedstawić nową Przestrzeń Twórczą.
Pozwala ona zaprojektować i zgłosić do gry:
- maści koni - pozy dla towarzyszy - otoczenia koni (pojawiające się na stronie konia, jako tło)
Mamy nadzieję, że spodoba się Wam ta nowa opcja! Zespół Howrse
___________________________
Pomysł
W Przestrzeni Twórczej możesz umieścić prace, przygotowane do użycia w Howrse i zdobyć Kupony, jeśli uda Ci się wygrać głosowanie.
Możesz umieści maści dla koni, dzięki Złotemu Jabłku, różne otoczenia, dzięki Promieniowi Heliosa lub maści dla towarzyszy, dzięki Złotemu Rogowi.
Przestrzeń Twórcza jest jedna dla wszystkich wersji językowych (angielskiej, niemieckiej, polskiej...). Oznacza to, że jeśli Twoja praca wygra głosowanie, będzie dostępna we wszystkich wersjach gry. Jak to działa
Selekcja prac dobywa się co miesiąc i przebiega według pewnych zasad. W tym miesiącu:
Wysyłanie prac 1 maj o 00:00 » 5 maj o 23:59 Wszyscy mogą wysłać swoje prace dzięki Czarnej Perle
Zatwierdzanie Nasz Zespół odrzuca wszystkie prace, które nie spełniają wymogów.
Głosowanie 11 maj o 00:00 » 18 maj o 23:59 Gracze ze wszystkich wersji językowych, głosują na wybrane spośród zatwierdzonych prac.
Wybór Najbardziej popularne prace są wybierane i segregowane w odpowiednich kategoriach.
Publikacja 31 maj o 07:00 Wybrane prace są opublikowane i dostępne we wszystkich wersjach gry.
Nagrody
Wysłanie swojej pracy może być bardzo opłacalne! Każdego dnia, gdy praca jest dostępna, jej autor zarabia:
10 000 Różną ilość Kuponów, zależnie od typu pracy: 50 Kuponów za maść ze Złotego Jabłka bez limitu użyć 25 Kuponów za maść z limitem użyć 25 Kupon(ów) za otoczenie z Promienia Heliosa 15 Kupony(ów) za towarzysza ze Złotego Rogu ______________________
Wybór
Zanim praca jest opublikowana i dostępna, musi przejść dwa etapy selekcji:
Sprawdzenie przez nasz Zespół, aby sprawdzić, czy jest zgodna z zasadami Głosowanie graczy
Sprawdzenie przez Zespół
Zanim praca trafi pod głosowanie, jest sprawdzana przez nasz Zespół. Powody, dla których może zostać odrzucona, są wytłumaczona na stronie Czarnej Perły.
Podczas tego procesu, członkowie Zespołu nie oceniają prac, a jedynie sprawdzają, czy są one zgodne z zasadami. Jeśli obrazek zostanie odrzucony za niezgodność z zasadami, nie otrzymasz zwrotu Kuponów użytych do zakupu Czarnej Perły. Głosowanie
Po wstępnej selekcji dokonanej przez Zespół, prace trafiają do Przestrzeni Twórczej, gdzie są poddane pod głosowanie. Głosowanie jest anonimowe, co daje wszystkim pracom równe szanse.
Jeśli po zakończeniu głosowania, praca nie zdobyła wystarczającej ilości głosów, zostanie poddana pod głosowanie w następnym miesiącu (maksymalnie przez 3 miesiące dla jednego obrazka). Jeśli przez 3 miesiące praca nie przejdzie głosowania, Kupony wykorzystane na zakup Czarnej Perły zostaną zwrócone jej autorowi. Ostateczny wybór
Po zakończeniu głosowania, wyselekcjonujemy najlepsze prace wybrane przez graczy oraz kilka wybranych przez nas. Pod koniec każdego miesiąca będzie co najmniej...
50 nowych maści w Złotym Jabłku 50 nowych otoczeń w Promieniu Heliosa 100 nowych towarzyszy w Złotym Rogu
________________________
Publikacja
Zwycięskie prac zostaną opublikowane na Czarnym Rynku, każdego miesiąca o tej samej porze (w tym miesiącu: 31 maj o 07:00). Oprócz tego, każdego miesiąca, niektóre maści ze Złotego Jabłka będą dostępne przez ograniczony czas. Kiedy czas się skończy, znikną ze sprzedaży.
Pamiętaj, Przestrzeń Twórcza jest jedna dla wszystkich wersji gry, więc prace mogą pochodzić z każdego zakątka świata!
I jak? Planujecie coś podrzucić w czerwcu? Ciekawostki których tu nie widzę - jeśli ktoś gra na zagranicznych niech mnie poprawi lub zatwierdzi. Żeby wysłać projekt trzeba mieć 5 punktów karmy... Codziennie jak jest głosowanie widzi się co chwila trzy rysunki. Głosujesz na jeden i pojawią się kolejne 3.Za każde oddanie głosu (jeden głos) dostaje się 50 Equues. W sumie dziennie można oddać 20 głosów. "przestrzeń twórcza" znajduje się w zakładce "społeczność" na dole Jedno mi nie pasuje... Jak dojdzie tyle maści to ciężko będzie teraz zarobić na naszych niedawno dodanych :/ | |
| | | LadyArvena Administrator
Nick w grze : LadyArvena Liczba postów : 4123 Dołączył : 17/01/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Wto Maj 31, 2011 3:38 am | |
| Jednak mam info co do tej karmy... Opis z Czarnej Perły (teraz kosztuje 2 kupony): - Cytat :
- Czarna Perła
Cena: 2 kupony
Pomysł
Czarna Perła pozwala wysłać prace, które mogą zostać wykorzystane w Złotym Jabłku, Promieniu Heliosa lub w Złotym Rogu.
Musisz mieć co najmniej 5 punkty Karmy, aby użyć Czarnej Perły!
Projektowanie
Aby stworzyć nową pracę, musisz użyć specjalistycznego oprogramowania (takiego, jak Photoshop lub Gimp, który jest darmowy).
Nie wolno kopiować istniejących już prac lub obrazów znalezionych w internecie. Możesz jednak wzorować się na fotografiach. Twoja praca może być realistyczna lub fantastyczna, wszystko zależy od Ciebie!
Aby wysłać swoją pracę, musisz posłużyć się poniższymi wzorcami:
dla Złotego Jabłka dla Promienia Heliosa Czarna ramka pokazuje pozycję konia, aby pomóc Ci prawidłowo rozmieścić elementy otoczenia Ramka musi zostać usunięta, nim wyślesz swoją pracę dla Złotego Rogu Górna ramka jest dla obudzonego towarzysza Dolna jest dla śpiącego towarzysza
Twój obrazek musi być na przeźroczystym tle, w podanej ramce. Nie wolno zmieniać wielkości, ani formatu ramki.
Publikuj
Kiedy wyślesz pracę, nie zostanie od razu opublikowana w grze.
Wpierw musi zostać sprawdzona przez nasz Zespół, aby stwierdzić, czy spełnia kryteria. Następnie inni gracze będą mogli na nią głosować.
Jeśli praca przejdzie przez oba etapy, zostanie udostępniona we wszystkich wersjach pod koniec miesiąca. Jeśli się jej nie uda, będzie podana pod głosowanie w następnym miesiącu. Jeśli po trzech miesiącach nadal nie przejdzie głosowania, nie zostanie udostępniona w grze.
Dostaniesz zwrot kosztów, tylko jeśli praca nie przejdzie etapu głosowania. Jeśli zostanie odrzucona w czasie weryfikacji przez obsługę, nie otrzymasz swoich Kuponów z powrotem.
Jeśli Twoja praca zostanie wybrana, możesz zdobyć do 50 Kuponów (Więcej informacji znajdziesz w sekcji Pomoc).
Kryteria wysyłania
Każda praca, która nie spełnia poniższych kryteriów zostanie odrzucona, a koszty jej wysłania NIE BĘDĘ zwracane. Złote Jabłko
Koń musi znajdować się na środku ramki i zajmować co najmniej 90% jej szerokości i wysokości Koń nie może mieć tła Konie pociągowe są zabronione Konie w uprzęży lub okryte derkami są zabronione Tylko jeden koń na obrazku
Promień Heliosa Otoczenie musi zajmować całą przestrzeń tła
Złoty Róg Towarzysz musi znajdować się na środku ramki i zajmować co najmniej 90% jej szerokości i wysokości Na obrazku może znajdować się tylko towarzysz (nie może na nim być trawy, tła, postaci itp.) Obudzony towarzysz musi zawsze znajdować się nad śpiącym
Wszystkie Zdjęcia się zabronione (nawet po obróbce graficznej) Praca nie może być niewyraźna lub z widocznymi pikselami Obrazki nie mogą pochodzić z prac 3D Praca musi być wykonana w wymaganym formacie Praca nie może zwierać postaci Praca musi nadawać się dla młodych odbiorców (nie może zawierać krwi itp.) Praca nie może być podpisana Nie wolno przerabiać prac innych graczy lub wykorzystywać prac już istniejących Nie wolno przerabiać obrazków z gry EDIT: w tej chwili w przestrzeni twórczej możemy już zobaczyć konie wybrane w ostatnim miesiącu na wszystkich serverach. Pewnie do nas dziś wejdą... | |
| | | Star-x3 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Star-x3 Liczba postów : 2045 Dołączył : 21/03/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Wto Maj 31, 2011 7:27 am | |
| A skoro to już weszło (tak, szykowałam się xD) powiecie czy mojego konia warto zgłaszać.? - konik:
// EDIT: Oraz tło dla tęczowego kucyka. xD - tło:
| |
| | | LadyArvena Administrator
Nick w grze : LadyArvena Liczba postów : 4123 Dołączył : 17/01/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 5:10 am | |
| tło chyba ma duże szanse... Ale koń... Ciężko przewidzieć gusta ludzi z tylu serverów W każdym razie, podczas głosowania ma się po 3 prace do wyboru. I ja zawsze będę głosować na znajomych jeśli trafi mi się w tej trójce Więc mój głos masz. Ow napisała dziś w temacie (dopisuję tu, bo w grze zaraz polecą następne strony i się nie znajdzie...): - Ow napisał:
- Witajcie,
Postaram się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania:
- WAŻNE! Standardowe tła (ramki) zostały odrobinę zmniejszone, ze względu na problemy z poprzednim formatem. Na stronie CP i w tym wątku możecie znaleźć nowe formaty, z którymi nie powinno być problemu w czasie wysyłania. Upewnijcie się, że ramka nie została w żaden sposób "maźnięta" w czasie rysowania, bo może nie chcieć się wysłać. Tak samo ważne jest zostawienie nazwy pliku, takiej z jaką go pobraliście (np. modele.png). PRACA MUSI BYĆ NA PRZEŹROCZYSTYM TLE. Jeśli wklejacie konia z pracy narysowanej ręcznie na papierze, to musi być on ładnie i dokładnie wycięty, inaczej nie będziemy mogli go zaakceptować. - liczba 50 maści odnosi się do maści wszelkich rodzajów (dla koni, jednorożców itd.) - jedna osoba może wysłać kilka prac w każdej z kategorii, nie ma żadnych limitów - jeśli praca została wcześniej wysłana i jest dostępna w Złotym Jabłku, nie można wysyłać jej ponownie
UWAGA! Prace będą zatwierdzane po 5 czerwca. Do tego czasu możecie je poprawiać, nawet jeśli już zostały przez Was wysłane - możecie to zrobić dzięki stronie swoich prac. Wystarczy wycofać swoją pracę i wysłać ją ponownie po poprawkach. Wycofanie pracy przez autora, zanim zostanie ona zatwierdzona powoduje zwrot Kuponów wydanych na CP, więc nie ponosicie żadnych dodatkowych kosztów. Upewnijcie się, że wysłane projekty są całkowicie zgodne z nowymi zasadami Perły, ponieważ zasady te zostały ujednolicone dla wszystkich wersji gry. Pewne prace, które zostały by zaakceptowane wcześniej, teraz mogą zostać odrzucone.
Kilka wskazówek, aby pomóc Wam odnaleźć się wśród nowych reguł: - w maściach dla koni niedozwolone są wszelkie dekoracje znajdujące się obok konia lub za nim. Np, piasek lecący spod kopyt, tęcza w tle, kałuża pod kopytami. Nadal jednak można namalować dekorację na koniu, np. wielokolorowe ciapki - niedozwolony jest jakikolwiek ekwipunek, typu siodła, uzdy - konie muszą wyglądać jak... konie Smoki, gryfy itd. nie zostaną zaakceptowane - konie pociągowe są również niedozwolone
Podpowiem Wam, że mamy wciąż niewiele projektów otoczeń i towarzyszy. Zachęcam do pracy nad nimi
Pozdrawiam, Ow | |
| | | Nevarra ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Nevarra Liczba postów : 2774 Dołączył : 26/03/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 5:29 am | |
| I po co to? Nie mogli poczekać aż mi się zwrócą za stare perełki? teraz chyba za kilka lat odzyskam to co na nie wydałam | |
| | | Star-x3 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Star-x3 Liczba postów : 2045 Dołączył : 21/03/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 5:41 am | |
| Dzięki Arvena . Czy sądzicie że użycie gotowych brushy jest też niedozwolone.? | |
| | | Szarusia16 Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 745 Dołączył : 20/04/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 7:44 am | |
| "- w maściach dla koni niedozwolone są wszelkie dekoracje znajdujące się obok konia lub za nim. Np, piasek lecący spod kopyt, tęcza w tle, kałuża pod kopytami. Nadal jednak można namalować dekorację na koniu, np. wielokolorowe ciapki "
Super, a mam taki fajny projekt :/ | |
| | | amorkowa ZAGRODZIANIN
Nick w grze : amorkowa Liczba postów : 2307 Dołączył : 02/04/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 9:28 am | |
| Supcio, będę na Was głosować. A oto mój (brzydki) kucyk: https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/232/kucyk.png/ Nie mam talentu ;P Wysłać czy lepiej nie? | |
| | | Star-x3 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Star-x3 Liczba postów : 2045 Dołączył : 21/03/2011
| | | | LadyArvena Administrator
Nick w grze : LadyArvena Liczba postów : 4123 Dołączył : 17/01/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 10:01 am | |
| nadia... Paint? Masz złe tło, już dlatego nie przepuszczą, a teraz kuponów za to nie oddają... Więc już za samo tło odpada.... Ściągnij darmowego gimpa - tam możesz rysować na warstwach (poszukaj krótkiego samouczka w necie) i wtedy będziesz mieć na przeźroczystym tle Wtedy przejdzie etap selekcji administracji i pozostanie przejście przez głosowanie.... Co dalej... Najlepiej ściągnij gimpa i poćwicz na przyszły miesiąc Warstwy dodatkowo pomogą ci w rysowaniu, bo możesz np. narysować konia, potem na kilku warstwach grzywy i patrzeć, która lepiej wygląda na koniu Całego konia zresztą można rysować na różnych warstwach i jedna pomyłka nie popsuje ci całego konia. Możesz też skorzystać z Photoshopa, ale tu jeśli nie masz nic przeciwko piractwu To taki gimp o większej ilości możliwości... Jak dla mnie - poćwicz jeszcze ten miesiąc i wyszykuj coś fajnego na początek lipca. Bo teraz nie licząc złego tła to i tak słabe szanse, żeby przeszło... | |
| | | amorkowa ZAGRODZIANIN
Nick w grze : amorkowa Liczba postów : 2307 Dołączył : 02/04/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 10:16 am | |
| OK, dzięki ;P A macie linki do gimpa? (żeby pobrać) | |
| | | Nevarra ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Nevarra Liczba postów : 2774 Dołączył : 26/03/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 10:32 am | |
| Proszę bardzo http://www.dobreprogramy.pl/GIMP,Program,Windows,13219.html Jak trochę pokorzystasz to zaczniesz szukać nowych deseni, pędzli, efektów itd - możesz szukać również tych pasujących do photoshopa (w 99% działają) | |
| | | amorkowa ZAGRODZIANIN
Nick w grze : amorkowa Liczba postów : 2307 Dołączył : 02/04/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 02, 2011 10:44 am | |
| O, dzięki Postaram się poćwiczyć i może coś upichcę | |
| | | Szarusia16 Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 745 Dołączył : 20/04/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Nie Cze 05, 2011 7:32 am | |
| A ja wysłałam coś takiego: Będziecie głosować? D: | |
| | | Go?? Gość
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Nie Cze 05, 2011 7:42 am | |
| ja napewno bo bardzo mi sie podoba tylko daj znać, kiedy będzie głosowanie ponieważ rzadko zaglądam na forum na Howrse |
| | | Szarusia16 Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 745 Dołączył : 20/04/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Nie Cze 05, 2011 7:53 am | |
| łiii 8D Głosowanie jest 11. | |
| | | Aki Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Akira. Liczba postów : 1998 Dołączył : 05/05/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Nie Cze 05, 2011 9:36 am | |
| A oto i moje dziwadło : https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/41/dziwado.png/ Muszę to jeszcze pomniejszyć, zrobić tak by piksele nie były aż tak widoczne i dać przeźroczyste tło. Tak wiem że szkarada, ale rysowałam to na kartce papieru, bo tablet mi się zepsuł. (Piksele są takie widoczne ponieważ trochę za bardzo w paintcie namąciłam ) | |
| | | Szarusia16 Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 745 Dołączył : 20/04/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Nie Cze 05, 2011 1:23 pm | |
| Mycha, ten koń jest z kolorowanki ==' | |
| | | LadyArvena Administrator
Nick w grze : LadyArvena Liczba postów : 4123 Dołączył : 17/01/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Sob Cze 11, 2011 4:57 am | |
| Głosowanie rozpoczęte Jesli ktoś z polski wysłał coś - ma mój głos. Chyba, że koń całkiem do niczego... Albo inny naprawdę piękny... Ale wolę wspierać znajomych | |
| | | LadyArvena Administrator
Nick w grze : LadyArvena Liczba postów : 4123 Dołączył : 17/01/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Sob Cze 11, 2011 4:58 am | |
| edit - widzę, ze w tym miesiącu nie widać kto zgłosił maść :/ | |
| | | LadyArvena Administrator
Nick w grze : LadyArvena Liczba postów : 4123 Dołączył : 17/01/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 16, 2011 1:57 am | |
| na angielskim poinformowali już, że w przyszłym miesiącu do CP można też zgłaszać maści dla psów, owiec, żab, żółwi i wiewiórek. Szarusi maści niestety nie widziałam jak na razie, więc głosu mojego nie masz Maści star też. Nie wiem nawet czy wysłałaś w końcu Ze znanych zagłosowałam na maść, która skojarzyła mi się z kunie5, taki jej styl, ale pewności nie mam... Na drugi miesiąc pokażcie swoje maści jak już wyślecie, a skończy się sprzedaż CP (żeby nikt nie odgapił). Wiadomo wtedy komu pomagać | |
| | | Szarusia16 Przyjaciel Zagrody
Liczba postów : 745 Dołączył : 20/04/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 16, 2011 4:55 am | |
| Wysłała, wysłałam ^^ Ja też nie widziałam, choć na ang też głosuję.
Wg mnie powinno pisać, kto zrobił daną maść, bo np. jak się zobaczy jakiegoś konia z DA to nie można stwierdzić, czy to jego czy kradzione o_o | |
| | | Aki Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Akira. Liczba postów : 1998 Dołączył : 05/05/2011
| | | | Star-x3 ZAGRODZIANIN
Nick w grze : Star-x3 Liczba postów : 2045 Dołączył : 21/03/2011
| | | | Aki Przyjaciel Zagrody
Nick w grze : Akira. Liczba postów : 1998 Dołączył : 05/05/2011
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) Czw Cze 16, 2011 9:44 am | |
| | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) | |
| |
| | | | GRA - nowości z ZJ i CP (wersja polska) | |
|
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|