Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Zarejestruj się, lub zaloguj, jeśli posiadasz już konto by uzyskać możliwość wypowiadania się na forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj
Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse!
Wymień się pocztówką! Klik!
Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik!

 

 Trochę ważnych pytan.

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
NatkaSalinero
Raczkujący
NatkaSalinero


Liczba postów : 62
Dołączył : 03/06/2011

Trochę ważnych pytan. Empty
PisanieTemat: Trochę ważnych pytan.   Trochę ważnych pytan. I_icon_minipostPią Cze 03, 2011 2:56 pm

Mam kilka pytan ( dość dużo, uprzedzam, bo jestem laikiem ):

Załóżmy, że właśnie zaczęłam grę w Horwse, chcę wykonać pierwsze zadanie z samouczka, zajerestrowałam się o 22.00 ( w czasie realnym ), kiedy będę mogła wykonać pierwsze zadanie ( ile mam czekać w czasie realnym ?

Co to znaczy doba konia w Howrse, kiedy kon się budzi w czasie realnym i czy sam, czy muszę go postarzyć ( o której )

O której godzinie powinnam sie właściwie logować, każdego dnia w czasie realnym.

Czy opłaca się samej postarzyć konia, czy niech lepiej grać w gre, w czsie realnym ?

Załóżmy, że doszłam z samouczkiem do wieku konia ( 2 lata ), teraz jak powinien przebiegać dzien mojego konia ?. Wiem że ktoś tu wymieniał czynności jakie wykonuje, ale mi chodzi w miare dokładnie godzina po godzinie, co kiedy się powinno wykonywać z koniem między 2, a 5 rokiem życia.

- chodzi mi o ilość pożywienia dla pasz treściwych, które powinnam podać i kiedy wypuścić konia na łąkę
- kiedy jechać na przejażdżkę, kiedy trenować, a kiedy brać udział w zawodach
- kiedy zajmować się głaskaniem, dawaniem przekąsek, pojeniem, czyszczeniem

Jest może jakiś uniwersalny grafik, dla wszystkich ras ?