Witamy na Zagrodzie Mgły, największym, nieoficjalnym forum o Howrse! Wymień się pocztówką! Klik! Kanał na YT o Howrse - serdecznie zapraszamy! Klik! |
|
| Trochę ważnych pytan. | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
NatkaSalinero Raczkujący
Liczba postów : 62 Dołączył : 03/06/2011
| Temat: Trochę ważnych pytan. Pią Cze 03, 2011 2:56 pm | |
| Mam kilka pytan ( dość dużo, uprzedzam, bo jestem laikiem ):
Załóżmy, że właśnie zaczęłam grę w Horwse, chcę wykonać pierwsze zadanie z samouczka, zajerestrowałam się o 22.00 ( w czasie realnym ), kiedy będę mogła wykonać pierwsze zadanie ( ile mam czekać w czasie realnym ?
Co to znaczy doba konia w Howrse, kiedy kon się budzi w czasie realnym i czy sam, czy muszę go postarzyć ( o której )
O której godzinie powinnam sie właściwie logować, każdego dnia w czasie realnym.
Czy opłaca się samej postarzyć konia, czy niech lepiej grać w gre, w czsie realnym ?
Załóżmy, że doszłam z samouczkiem do wieku konia ( 2 lata ), teraz jak powinien przebiegać dzien mojego konia ?. Wiem że ktoś tu wymieniał czynności jakie wykonuje, ale mi chodzi w miare dokładnie godzina po godzinie, co kiedy się powinno wykonywać z koniem między 2, a 5 rokiem życia. - chodzi mi o ilość pożywienia dla pasz treściwych, które powinnam podać i kiedy wypuścić konia na łąkę - kiedy jechać na przejażdżkę, kiedy trenować, a kiedy brać udział w zawodach - kiedy zajmować się głaskaniem, dawaniem przekąsek, pojeniem, czyszczeniem
Jest może jakiś uniwersalny grafik, dla wszystkich ras ?
Pytam, bo już raz próbowałam sama zajmować sie koniem między 2, a 5 rokiem życia i skonczyło się to fiaskiem.
Pytam o to wszystko, to żebym mogła np. kupić inne konie, czy założyć swój ośrodek, to najpierw muszę się nauczyc zajmowania jednym koniem. Dodam, że gra mi sie bardzo podoba i nie mam za bardzo forsy, na kupony, kupowane przez realne pieniądze ( sms y ), więc jedynym rozwiązaniem jest poprawne rozplanowanie dnia mojego konia.
Z góry dziękuje za cierpliwość i odpowiedzi.
| |